Προβληματισμοί σε Alfa Romeo και Lancia...
Προβληματισμοί σε Alfa Romeo και Lancia...
Προβληματισμένος από την ύφεση στην Ευρώπη εμφανίζεται ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και η ιταλική αγορά αυτοκινήτου καταγράφει μία απο τις χειρότερες χρονιές της σε ότι αφορά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ενώ οι Ιταλοί έχουν ρίξει όλο τους το βάρος - και τα χρήματα- στην Αμερικανική αγορά, η οποία προς το παρόν, διαψεύδει τις αισιόδοξες προβλέψεις των Ιταλών.
Παρόλα αυτά το project μικρό Jeep, δείχνει να προχωράει με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς, ενώ ότι σχέδιο αφορά την Alfa Romeo και την Lancia, προ το παρόν παγώνει. Οι παρούσες συνθήκες θέτουν ερωτηματικά για ορισμένα από τα μελλοντικά μοντέλα του ιταλικού ομίλου, ανάμεσά τους και το compact SUV της Alfa Romeo, ενώ γκρίνια υπάρχει και για τη… δειλή και συνάμα οικονομική ανανέωση της νέας Giulietta.
Το μόνο νέο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε φέτος είναι η 4C, η οποία, όπως και να το κάνουμε, καθυστέρησε ιδιαίτερα να πάρει το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή της. Βέβαια αυτό το «πράσινο φως» δε θα άναβε ποτέ αν δεν είχαν προ πουληθεί όλα τα παραχθέντα αυτοκίνητα. Αυτός είναι ο λόγος που οι Ιταλοί δεν επιβεβαιώνουν προς το παρόν και δεύτερη φάση παραγωγής της 4C.
Το μόνο που δείχνει να δουλεύει προς το παρόν στο Ευρωπαϊκό κομμάτι του Ιταλικού γκρουπ, είναι η Fiat, η οποία παρουσιάζει αυτοκίνητα «κομμένα και ραμμένα» για μία Ευρωπαϊκή αγορά σε ύφεση.
Διαβάστε ΕΔΩ για τη νέα Alfa Giulietta
Παρόλα αυτά το project μικρό Jeep, δείχνει να προχωράει με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς, ενώ ότι σχέδιο αφορά την Alfa Romeo και την Lancia, προ το παρόν παγώνει. Οι παρούσες συνθήκες θέτουν ερωτηματικά για ορισμένα από τα μελλοντικά μοντέλα του ιταλικού ομίλου, ανάμεσά τους και το compact SUV της Alfa Romeo, ενώ γκρίνια υπάρχει και για τη… δειλή και συνάμα οικονομική ανανέωση της νέας Giulietta.
Το μόνο νέο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε φέτος είναι η 4C, η οποία, όπως και να το κάνουμε, καθυστέρησε ιδιαίτερα να πάρει το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή της. Βέβαια αυτό το «πράσινο φως» δε θα άναβε ποτέ αν δεν είχαν προ πουληθεί όλα τα παραχθέντα αυτοκίνητα. Αυτός είναι ο λόγος που οι Ιταλοί δεν επιβεβαιώνουν προς το παρόν και δεύτερη φάση παραγωγής της 4C.
Το μόνο που δείχνει να δουλεύει προς το παρόν στο Ευρωπαϊκό κομμάτι του Ιταλικού γκρουπ, είναι η Fiat, η οποία παρουσιάζει αυτοκίνητα «κομμένα και ραμμένα» για μία Ευρωπαϊκή αγορά σε ύφεση.
Διαβάστε ΕΔΩ για τη νέα Alfa Giulietta
«Χαζέψτε» ΕΔΩ την 4C (video)
Διαβάστε ΕΔΩ τις πληροφορίες για το επερχόμενο SUV της Alfa Romeo
Διαβάστε ΕΔΩ για το μικρό Jeep
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα