Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra R των 265PS

Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra R των 265PS

Το Leon Cupra R αποτελεί «όπλο» για street fighting και σκεύος ηδονής για τους εραστές της σπορ οδήγησης... Το δοκιμάζουμε στην Ελλαδα!

Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra R των 265PS
Πατώντας βαθιά το γκάζι στο Cupra R ακούς έναν απόκοσμο βρυχηθμό, αποτέλεσμα δουλειάς των μηχανικών ακουστικής, που μ’ αυτό τον τρόπο θέλησαν να προσδώσουν κάτι μοναδικό στον χαρακτήρα του πιο ισχυρού Seat παραγωγής.
Στην άγρια φύση αν ακούσεις βρυχηθμό λιονταριού πιθανόν να γίνεις τροφή. Στον δρόμο ο αντίστοιχος βρυχηθμός δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφιβολίας, έρχεται το Curpa R!

Eνα τέτοιο αυτοκίνητο ήταν αδύνατον να στηθεί πριν από μία δεκαετία. Το σχόλιο δεν αφορά στην ανάρτηση (McPherson μπροστά, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) ή στο άκαμπτο πλαίσιο Agile Chassis, αλλά στα ελαστικά και στα ηλεκτρονικά. Χωρίς την απίστευτη πρόοδο στους δύο αυτούς τομείς δεν θα υπήρχε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο 265 PS με επιδόσεις «911» για λαϊκή κατανάλωση.

Το Cupra R της δοκιμής μας φορούσε Pirelli P Zero Nero 235/35/19, που με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS και των ESP, TCS όχι μόνο περνούν ομαλά τη δύναμη στον δρόμο, αλλά ανά πάσα στιγμή βελτιστοποιούν τις εντολές του οδηγού με στόχο την απόλυτη επίδοση.
Για τους μυημένους η παρατήρηση «το τιμόνι δεν κόβει πολύ στις μανούβρες» σημαίνει ότι έχει αίσθηση ξυράφι. Η εν λόγω φράση αδικεί το τιμόνι του Cupra R. Οι μηχανικοί της Seat τοποθέτησαν πιο σκληρά ελατήρια (35% εμπρός, 30% πίσω) σε σχέση με το «απλό» Cupra, μείωσαν την απόσταση από το έδαφος κατά 17 mm, μεγάλωσαν τις βάσεις στήριξης και έφτιαξαν νέα χαρτογράφηση του συστήματος διεύθυνσης. Χωρίς περιστροφές, πρόκειται για το καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι προσθιοκίνητου αυτοκινήτου που έχουμε οδηγήσει ποτέ. Ο κινητήρας, ίδιος με αυτόν που φορούν τα Golf και Scirocco R, διατηρεί σταθερή τη μέγιστη ροπή για 2.500 rpm, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να κινηθεί αντικοινωνικά, εκμεταλλευόμενος και τη γρήγορη κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Οσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο, το Cupra R δεν χαζοσπινάρει, ούτε «ψαρεύει» με το γκάζι στο πάτωμα. Παραμένει ευθύβολο και αποτελεσματικό - πρόκειται για «όπλο» στα χέρια του γνώστη. Στη ρύθμιση της ανάρτησης έχει βρεθεί η χρυσή τομή ώστε να μην κοπανά ή να αντιδρά απότομα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά να προσφέρει κορυφαίο κράτημα. Ταυτόχρονα, η άνεση δεν βρίσκεται απλώς σε αποδεκτά επίπεδα αλλά είναι εξαίρετη.
Κλείσιμο
Το Cupra R δεν απευθύνεται στον ψευτοκυριλέ, φλωράκο με την οξυζενέ κυρία δίπλα του, αλλά σε «αθλητές», σε ανθρώπους που γυαλίζει το μάτι τους και το λέει η ψυχή τους, όχι σ’ αυτούς που όταν ξεκινήσει καβγάς τηλεφωνούν στον δικηγόρο και στη μαμά... Cupra σημαίνει Cup Racing και το Leon Cupra R έχει όλα τα φόντα για βασιλιάς του Street Racing.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.984 cc
Ισχύς: 265 PS /6.000 rpm
Ροπή:  35.7 kgm /2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη)
Επιτάχυνση 0-100km: 6,2 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 14,7 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 190 gr/km
Βάρος: 1.375 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.309/1.768/1.443 mm
Χώρος αποσκευών: 341 lt
Τιμή: 34.250€
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης