Η Ducati του Valentino Rossi
13.01.2011
20:46
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από την εργοστασιακή Ducati GP11 με την οποία ο Valentino Rossi ευελπιστεί να κατακτήσει τον δέκατο παγκόσμιο τίτλο Grand Prix την φετινή σεζόν...
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από την εργοστασιακή Ducati GP11 με την οποία ο Valentino Rossi ευελπιστεί να κατακτήσει τον δέκατο παγκόσμιο τίτλο Grand Prix την φετινή σεζόν.
Η αποκάλυψη έγινε στο μαγευτικό θέρετρο χειμερινών σπορ, Madonna di Campiglio ,της Ιταλίας όπου ήταν και η πρώτη φορά όπου ο κόσμος είδε την GP11 του Rossi με τα επίσημα αγωνιστικά της χρώματα
Στο ντεμπούτο του με την Ducati το Νοέμβριο ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής , έπρεπε να οδηγήσει μια απλή μαύρη έκδοση της λόγο του ότι το συμβόλαιο του με την Yamaha δεν είχε τερματιστεί.
Η νέα μοτοσικλέτα φέρει νέο κινητήρα και ο σχεδιαστής του , Filippo Preziosi , είπε : Οι μεγαλύτερες αλλαγές έγιναν στον κινητήρα .Έχουμε πετύχει μια εξέλιξη μέσα αλλά και γύρω από τον κινητήρα ούτος ώστε να επιτευχτεί μια πιο ομαλή καμπύλη ροπής ,και σαν επέκταση αυτού, να μεγαλώσει το διάστημα ανάμεσα στην μέγιστη ροπή και την ισχύ.
Επίσης νέο είναι το πλαίσιο ούτος ώστε να διορθωθούν μερικά από τα ζητήματα που αντιμετώπισαν οι Stoner και Hayden το 2010
Ο Preziosi πρόσθεσε : «Ο στόχος τώρα είναι, αντί της μείωσης της αντίστασης του αέρα ,να βελτιωθεί η μέγιστη ταχύτητα και να περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμων.»
Η αποκάλυψη έγινε στο μαγευτικό θέρετρο χειμερινών σπορ, Madonna di Campiglio ,της Ιταλίας όπου ήταν και η πρώτη φορά όπου ο κόσμος είδε την GP11 του Rossi με τα επίσημα αγωνιστικά της χρώματα
Στο ντεμπούτο του με την Ducati το Νοέμβριο ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής , έπρεπε να οδηγήσει μια απλή μαύρη έκδοση της λόγο του ότι το συμβόλαιο του με την Yamaha δεν είχε τερματιστεί.
Η νέα μοτοσικλέτα φέρει νέο κινητήρα και ο σχεδιαστής του , Filippo Preziosi , είπε : Οι μεγαλύτερες αλλαγές έγιναν στον κινητήρα .Έχουμε πετύχει μια εξέλιξη μέσα αλλά και γύρω από τον κινητήρα ούτος ώστε να επιτευχτεί μια πιο ομαλή καμπύλη ροπής ,και σαν επέκταση αυτού, να μεγαλώσει το διάστημα ανάμεσα στην μέγιστη ροπή και την ισχύ.
Επίσης νέο είναι το πλαίσιο ούτος ώστε να διορθωθούν μερικά από τα ζητήματα που αντιμετώπισαν οι Stoner και Hayden το 2010
Ο Preziosi πρόσθεσε : «Ο στόχος τώρα είναι, αντί της μείωσης της αντίστασης του αέρα ,να βελτιωθεί η μέγιστη ταχύτητα και να περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμων.»
Και τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας όμως έχουν δηχθεί αναβαθμίσεις στο σύστημα πρόσφυσης και διαχείρισης της ισχύος ενώ η GP 11 θα επιστρέψει στην πίστα του Jerez την ερχόμενη εβδομάδα για να γίνει περεταίρω αξιολόγηση των νέων εξαρτημάτων προτού οι Rossi και Hayden επιστρέψουν στην πίστα του Sepang της Μαλαισίας την 1 του Φεβρουαρίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr