Ηλεκτροκίνηση για τα μοντέλα SVR της Jaguar Land Rover
22.05.2020
14:30
Το τμήμα Special Vehicle Operations της Jaguar Land Rover πρόκειται να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητό του τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Michael van der Sande.
Ωστόσο, παρά το γεγονός πως η SVO εξελίσσει και τρέχει την I-Pace στο πρωτάθλημα eTrophy που υποστηρίζει τη Formula E, η I-Pace δεν αποτελεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα λάβει τις περιποιήσεις της SVO. Ο van der Sande είπε: “Θα εξελίξουμε τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων μας, είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά είτε υβριδικά plug-in. «Η I-Pace δεν βρίσκεται στα πλάνα, υπάρχουν διάφορα άλλα πράγματα στα οποία εργαζόμαστε και δεν μπορούμε να μιλήσουμε, αλλά μας ενδιαφέρει πολύ η ηλεκτροκίνηση. Γι ‘αυτό συμμετέχουμε στο eTrophy. Η μεταφορά τεχνολογίας, η μάθηση με την ενασχόλησή μας εκεί είναι πολύτιμες, αλλά δεν σχεδιάζουμε μια SVR I-Pace προς το παρόν”. Αυτό θα μπορούσε να έχει ως εξήγηση το γεγονός πως η I-Pace πατά στη δική της μοναδική πλατφόρμα που δεν θα χρησιμοποιηθεί για κανένα άλλο προϊόν του ομίλου JLR.
Ωστόσο, η νέα ηλεκτρική Jaguar XJ, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα πατήσει στη νέα πλατφόρμα MLA της JLR που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρη τη μεγάλη γκάμα προϊόντων Jaguar και Land Rover τα ερχόμενα χρόνια. Θα ήταν πιο λογικό να δουλέψει το τμήμα SVO πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες μιας XJ SVR, με την τεχνολογία υψηλής απόδοσης να μεταφέρεται στη συνέχεια και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα.
Ωστόσο, η νέα ηλεκτρική Jaguar XJ, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα πατήσει στη νέα πλατφόρμα MLA της JLR που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρη τη μεγάλη γκάμα προϊόντων Jaguar και Land Rover τα ερχόμενα χρόνια. Θα ήταν πιο λογικό να δουλέψει το τμήμα SVO πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες μιας XJ SVR, με την τεχνολογία υψηλής απόδοσης να μεταφέρεται στη συνέχεια και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα.
Ο Van der Sande αναφέρθηκε στο τμήμα SVO ανακοινώνοντας πωλήσεις ρεκόρ για το προηγούμενο έτος, μια αύξηση 64% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό κατά κύριο λόγο οφείλεται στην άφιξη της F-Pace SVR και του Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic – τα πρώτα αυτοκίνητα που συνείσφεραν σε συνολικές πωλήσεις άνω των 9.500 μονάδων. Ωστόσο, ο van der Sande μας είπε ότι το επίκεντρο ήταν τα αυτοκίνητα πάνω από την τιμή των 100.000 £.
Η επιτυχία των πωλήσεων της JLR SVO έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα συνολικά στοιχεία πωλήσεων της JLR, τα οποία μειώθηκαν κατά 5,9% το 2019.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr