Μικρό SUV από την Mercedes
18.03.2011
06:10
Λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή η Mercedes να ρίξει στην κατηγορία των SUV ένα μοντέλο που θα αντιμετωπίσει την BMW Χ1 αλλά και επερχόμενα κόμπακτ πολυτελή SUV (όπως το Audi Q3 κ.α.). Οι πρώτες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει...
Λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή η Mercedes να ρίξει στην κατηγορία των SUV ένα μοντέλο που θα αντιμετωπίσει την BMW Χ1 αλλά και επερχόμενα κόμπακτ πολυτελή SUV (όπως το Audi Q3 κ.α.).
Οι πρώτες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο μιλούν για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο στο οποίο οι ειδικοί στην Στουτγάρδη αναφέρονται με την κωδική ονομασία «GLC». H σχεδίαση του θα διαθέτει αρκετά γνωρίσματα από το πρωτότυπο BlueZero αλλά και από τις νέες γενιές A-Class και B-Class που θα έχουν περισσότερο κουπέ παρά MPV χαρακτήρα.
Η GLC θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά όχι πριν το τέλος του 2012 και θα εξοπλίζεται με turbo κινητήρες 1.800 cc που θα προέρχονται από τις τωρινές C200 και C250. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο με διπλό συμπλέκτη.
Εκτός από τις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπάρχει και προσθιοκίνητη προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και του χαμηλότερου κατασκευαστικού κόστους.
«Πράσινο» ενδιαφέρον θα έχουν πετρελαιοκίνητες υβριδικές εκδόσεις καθώς και υδρογονοκίνητες που θα ακολουθήσουν περίπου δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά.
Οι πρώτες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο μιλούν για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο στο οποίο οι ειδικοί στην Στουτγάρδη αναφέρονται με την κωδική ονομασία «GLC». H σχεδίαση του θα διαθέτει αρκετά γνωρίσματα από το πρωτότυπο BlueZero αλλά και από τις νέες γενιές A-Class και B-Class που θα έχουν περισσότερο κουπέ παρά MPV χαρακτήρα.
Η GLC θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά όχι πριν το τέλος του 2012 και θα εξοπλίζεται με turbo κινητήρες 1.800 cc που θα προέρχονται από τις τωρινές C200 και C250. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο με διπλό συμπλέκτη.
Εκτός από τις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να υπάρχει και προσθιοκίνητη προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και του χαμηλότερου κατασκευαστικού κόστους.
«Πράσινο» ενδιαφέρον θα έχουν πετρελαιοκίνητες υβριδικές εκδόσεις καθώς και υδρογονοκίνητες που θα ακολουθήσουν περίπου δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr