Κάτι τέτοιες κινήσεις αποδεικνύουν τελικά, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν τις υποδείξεις των πελατών τους... Οι περισσότερες τουλάχιστον...
Κάτι τέτοιες κινήσεις αποδεικνύουν τελικά, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν τις υποδείξεις των πελατών τους... Οι περισσότερες τουλάχιστον!
Συγκεκριμένα, στην περίπτωση της BMW Χ6, υπήρξαν αρκετοί ιδιοκτήτες που επιθυμούσαν και τρίτη θέση στην πίσω σειρά καθισμάτων εκδηλώνοντας παράπονα για την διάταξη 2+2.
Ετσι, οι Γερμανοί ανακοίνωσαν τη διάθεση και μεσαίου καθίσματος (σε όλες τις εκδόσεις πέραν της υβριδικής Χ6) στην πίσω σειρά, διαμορφώνοντας το εσωτερικό σε διάταξη 2+3, έστω και αν οι πίσω τρεις επιβάτες δεν δείχνουν να κάθονται ιδιαιτερα άνετα (βλέπε κάτω φωτογραφία). Βέβαια μην ξεχνάμε πως για πιο άνετες μετακινήσεις η BMW διαθέτει στην γκάμα της και την Χ5...
Κάποιες κριτικές υπήρξαν και για τα paddles του οκτατάχυτου κιβωτίου όπου στο εξής το δεξί θα χρησιμοποιείται για «ανεβάσματα» και το αριστερό για «κατεβάσματα».
Κλείσιμο
Αλλαγές υπάρχουν και στις multimedia εφαρμογές όπου πλέον αναβαθμισμένο σύστημα ConnectedDrive περιλαμβάνει εφαρμογή για το iPhone για άμεση πρόσβαση σε κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κ.α.).
Το Manko Athens, η πολυαναμενόμενη νέα άφιξη του Οne&Only που έχει τη μοναδική ικανότητα να μεταμορφώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχει ήδη γίνει talk of the town
Με το CHAMPION JET 2 της SEAJETS μπορείς να επισκεφτείς διαδοχικά Σέριφο, Σίφνο και Μήλο πιο γρήγορα από ποτέ, και να έχεις μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.