Facebook + αυτοκίνητο = LOVE!

Η αυξανόμενη δύναμη και επιρροή του Facebook δεν έχει αφήσει αδιάφορους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι με διάφορους πρωτότυπους τρόπους επικοινωνούν με τους φίλους τους στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο...

Η αυξανόμενη δύναμη και επιρροή του Facebook δεν έχει αφήσει αδιάφορους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι με διάφορους πρωτότυπους τρόπους επικοινωνούν με τους φίλους τους στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Πριν από λίγες ημέρες η Porsche ξεπέρασε τους ένα εκατομμύριο φίλους στο Facebook και για να το γιορτάσουν οι Γερμανοί δημιούργησαν μια μοναδική έκδοση της αγωνιστικής 911 GT3 R Hybrid!
 Μάλιστα στο αυτοκίνητο, το οποίο εκτίθεται στο μουσείο της εταιρίας στην Στουτγάρδη, έχει διακοσμηθεί με τα ονόματα 27.000 fans της σελίδας της εταιρίας (πόσο μικρή γραμματοσειρά έπρεπε να χρησιμοποιήσουν για να χωρέσουν όλα τα ονόματα;).
Οι υπεύθυνοι της BMW Ιταλίας είχαν μια διαφορετική ιδέα. Δημιούργησαν 16 μοναδικούς συνδυασμούς χρωμάτων για μια νέα έκδοση της σειράς 1 και ζήτησαν από τους fans της σελίδας τους στο Facebook να ψηφίσουν αυτό που προτιμούν.
Ο συνδυασμός που θα πάρει τα περισσότερα «Like» θα είναι αυτός της νέας έκδοσης «Edition», η οποία μάλιστα θα πωλείται με προνομιακό χρηματοδοτικό επιτόκιο ανάλογο με την ηλικία! Όσο πιο μικρός είναι κάποιος, τόσο πιο μικρό θα είναι το επιτόκιο (π.χ. 2,0% για άτομο 20 ετών, 2,1% για άτομο 21 ετών κ.ο.κ.). Ξέρεις από web marketing;



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr