Σε αύξηση των πωλήσεων κατά 50% στοχεύει η Ford
Σε αύξηση των πωλήσεων κατά 50% στοχεύει η Ford
Με μια ανακοίνωση γεμάτη αισιοδοξία η διοίκηση της Ford στις Η.Π.Α. αποκάλυψε το σχέδιό της για παγκόσμια αύξηση των πωλήσεών κατά 50% μέχρι το 2015! Αν και ο συγκεκριμένος στόχος ακούγεται κάπως… φιλόδοξος, οι άνθρωποι της Ford εξηγούν πώς θα φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα και ποια θα...
Με μια ανακοίνωση γεμάτη αισιοδοξία η διοίκηση της Ford στις Η.Π.Α. αποκάλυψε το σχέδιό της για παγκόσμια αύξηση των πωλήσεών κατά 50% μέχρι το 2015! Αν και ο συγκεκριμένος στόχος ακούγεται κάπως… φιλόδοξος, οι άνθρωποι της Ford εξηγούν πώς θα φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα και ποια θα είναι η βασική τους στρατηγική για τα επόμενα χρόνια: θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη «παγκόσμιων αυτοκινήτων», τα οποία με ελάχιστες διαφοροποιήσεις θα διατίθενται σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Στίγμα αυτής της στρατηγικής μας είχαν δώσει από την παρουσίαση του νέου C-Max, όταν μας είχαν αποκαλύψει το σλόγκαν «One Ford».
Οι άνθρωποι της εταιρίας έδωσαν και κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία. Από αυτά ξεχωρίσαμε τα εξής:
- Μεταξύ των νέων «παγκόσμιων αυτοκινήτων» της Ford θα περιλαμβάνονται ένα μοντέλο μεσαίου μεγέθους, ένα επαγγελματικό van και ένα μικρό pick-up.
- Στις αναπτυσσόμενες χώρες θα διατίθενται εκδόσεις με φτωχότερο εξοπλισμό που θα κοστίζουν 1.000-2.000 δολάρια χαμηλότερα.
- Μέχρι το 2014 όλα τα μοντέλα της γκάμας 2009 θα έχουν αλλαχθεί ή ανανεωθεί σημαντικά.
- Μέχρι το 2020 το 55% των αυτοκινήτων Ford θα είναι μικρά.
- Μέχρι το 2020, το ένα τρίτο των πωλήσεων της εταιρίας θα έρχεται από την Ασία και την Αφρική.
Το μεγαλύτερο μέρος της ανακοίνωσης της Ford πάντως αναφέρεται σε οικονομικά στοιχεία (πηγές χρηματοδότησης, τρόποι αποπληρωμής δανείων κ.ά.). Ο λόγος είναι προφανής: να τονώσει η εταιρία το ηθικό και την επενδυτική σχέση με τους μετόχους της.
Στίγμα αυτής της στρατηγικής μας είχαν δώσει από την παρουσίαση του νέου C-Max, όταν μας είχαν αποκαλύψει το σλόγκαν «One Ford».
Οι άνθρωποι της εταιρίας έδωσαν και κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία. Από αυτά ξεχωρίσαμε τα εξής:
- Μεταξύ των νέων «παγκόσμιων αυτοκινήτων» της Ford θα περιλαμβάνονται ένα μοντέλο μεσαίου μεγέθους, ένα επαγγελματικό van και ένα μικρό pick-up.
- Στις αναπτυσσόμενες χώρες θα διατίθενται εκδόσεις με φτωχότερο εξοπλισμό που θα κοστίζουν 1.000-2.000 δολάρια χαμηλότερα.
- Μέχρι το 2014 όλα τα μοντέλα της γκάμας 2009 θα έχουν αλλαχθεί ή ανανεωθεί σημαντικά.
- Μέχρι το 2020 το 55% των αυτοκινήτων Ford θα είναι μικρά.
- Μέχρι το 2020, το ένα τρίτο των πωλήσεων της εταιρίας θα έρχεται από την Ασία και την Αφρική.
Το μεγαλύτερο μέρος της ανακοίνωσης της Ford πάντως αναφέρεται σε οικονομικά στοιχεία (πηγές χρηματοδότησης, τρόποι αποπληρωμής δανείων κ.ά.). Ο λόγος είναι προφανής: να τονώσει η εταιρία το ηθικό και την επενδυτική σχέση με τους μετόχους της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα