Έξι εκδοχές για τον άσο της BMW!
Έξι εκδοχές για τον άσο της BMW!
Μερικές ημέρες από την αποκάλυψη της νέας Σειράς 1 οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τα σχέδια των Γερμανών που περιλαμβάνουν συνολικά έξι διαφορετικές παραλλαγές χτισμένες πάνω στο νέο τους μοντέλο. Σε πρώτη φάση θα δούμε την πεντάθυρη και τρίθυρη εκδοχή που βασίζεται στην...
Μερικές ημέρες από την αποκάλυψη της νέας Σειράς 1 οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τα σχέδια των Γερμανών που περιλαμβάνουν συνολικά έξι διαφορετικές παραλλαγές χτισμένες πάνω στο νέο τους μοντέλο.
Σε πρώτη φάση θα δούμε την πεντάθυρη και τρίθυρη εκδοχή που βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα ενώ αργότερα (από τα τέλη του 2012 και μετά) θα κάνουν την εμφάνισή τους οι κουπέ και κάμπριο εκδόσεις που χρησιμοποιούν το ίδιο lay-out.
Ωστόσο, οι κουπέ και κάμπριο ίσως να εγκαινιάσουν τη νέα σειρά 2, όπως ισχυρίζεται το βρετανικό περιοδικό «Autocar». Στην ίδια σειρά ίσως και να βασιστεί μία σεντάν έκδοση υψηλών επιδόσεων που θα εξοπλίζεται με νέο τρίλιτρο τούρμπο κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη (φανταστείτε κάτι σαν μικρή M3).
Η είδηση αφορά στις δύο τελευταίες εκδόσεις που θα δούμε το 2014 και θα χρησιμοποιούν προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Οι εκδόσεις αυτές θα είναι μία GT και μία wagon και θα σηματοδοτήσει την είσοδο της BMW στις μικρές κατηγορίες με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Μένει να δούμε τι από τα παραπάνω θα ισχύσει αλλά όπως φαίνεται η BMW μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις.
Σε πρώτη φάση θα δούμε την πεντάθυρη και τρίθυρη εκδοχή που βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα ενώ αργότερα (από τα τέλη του 2012 και μετά) θα κάνουν την εμφάνισή τους οι κουπέ και κάμπριο εκδόσεις που χρησιμοποιούν το ίδιο lay-out.
Ωστόσο, οι κουπέ και κάμπριο ίσως να εγκαινιάσουν τη νέα σειρά 2, όπως ισχυρίζεται το βρετανικό περιοδικό «Autocar». Στην ίδια σειρά ίσως και να βασιστεί μία σεντάν έκδοση υψηλών επιδόσεων που θα εξοπλίζεται με νέο τρίλιτρο τούρμπο κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη (φανταστείτε κάτι σαν μικρή M3).
Η είδηση αφορά στις δύο τελευταίες εκδόσεις που θα δούμε το 2014 και θα χρησιμοποιούν προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Οι εκδόσεις αυτές θα είναι μία GT και μία wagon και θα σηματοδοτήσει την είσοδο της BMW στις μικρές κατηγορίες με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Μένει να δούμε τι από τα παραπάνω θα ισχύσει αλλά όπως φαίνεται η BMW μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα