Μαρκιόνε: Ήρθε η ώρα να διαλέξουμε!

Παρακολουθήσαμε το διευθύνοντα σύμβουλο του γκρουπ FIAT – Chrysler Σέρτζιο Μαρκιόνε να μιλά στην παρουσίαση του ολοκαίνουργιου FIAT Panda στο εργοστάσιο του Πομιλιάνο στα περίχωρα της Νάπολης.

Παρακολουθήσαμε το διευθύνοντα σύμβουλο του γκρουπ FIAT – Chrysler Σέρτζιο Μαρκιόνε να μιλά στην παρουσίαση του ολοκαίνουργιου FIAT Panda στο εργοστάσιο του Πομιλιάνο στα περίχωρα της Νάπολης.

Για όσους πιθανόν να μην γνωρίζουν ο Μαρκιόνε ύστερα από διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα που οδήγησαν και σε αποχώρηση της FIAT από την Ιταλική Ένωση Βιομηχάνων ήρθε σε συμφωνία μαζί τους όσον αφορά στο εργασιακό καθεστώς στο εργοστάσιο του Πομιλιάνο έξω από τα πλαίσια των συλλογικών συμβάσεων.

Ως αποτέλεσμα αυτής της συμφωνίας ο Ιταλο- Καναδός μάνατζερ άναψε το πράσινο φως για την ανανέωση του εν λόγω εργοστασίου που άνοιξε για πρώτη φορά το 1970.

Επενδύθηκαν εκατοντάδες εκ. ευρώ και φτιάχτηκε η αρτιότερη γραμμή παραγωγής
που διαθέτει σήμερα ο όμιλος FIAT – Chrysler με στόχο την μεταφορά της γραμμής παραγωγής του Panda από την Πολωνία στην Ιταλία.

Είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου όπου ήδη έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται το ολοκαίνουργιο FIAT Panda.



Μείναμε αρκετές φορές με το στόμα ανοιχτό από την τεχνολογική αρτιότητα
, αρκεί να σας περιγράψουμε μια εικόνα. Δεκατέσσερις ρομποτικοί βραχίονες συγκολλούν ταυτόχρονα και μέσα σε 22 sec το αμάξωμα του Panda. Επιπλέον το τμήμα ποιοτικού ελέγχου για το Panda (!) έχει ως όριο τη μηδενική ανοχή!

Τις εντυπώσεις μας από το νέο Panda θα τις διαβάσετε σε ξεχωριστό άρθρο
αλλά όσο αφορά στο θέμα του εν λόγω κομματιού είναι εμφανής η ποιοτική αναβάθμιση του νέου προϊόντος που βγαίνει από τη νέα γραμμή παραγωγής. Με μια κουβέντα το Fiat Panda έχει γερμανική ποιότητα κατασκευής ενώ ταυτόχρονα υπάρχει δυνατότητα για την παραγωγή 1000 αυτοκινήτων ημερησίως.

Ο Μαρκιόνε που καταχειροκροτήθηκε απ’ όλους τους εργάτες μπαίνοντας στο εργοστάσιο είπε μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια της παρουσίασης: «Ξέρουμε ότι βρισκόμαστε σα χώρα στο επίκεντρο της προσοχής παγκοσμίως. Η εικόνα που βγάζουμε δεν είναι αρεστή. Το να δώσουμε εκ νέου ώθηση στη χώρα προς μια θετική πορεία δεν είναι μόνο έργο των πολιτικών. Ήρθε η μέρα να διαλέξουμε ποια Ιταλία θέλουμε να είμαστε. Κάναμε την επένδυση εδώ στο Πομιλιάνο γιατί η τοπική κοινωνία μας έπεισε ότι αξίζει τον κόπο».



Η Νάπολη είναι η μεγάλη πόλη της νότιας Ιταλίας η οποία έχει χτυπηθεί περισσότερο από άλλες από την οικονομική κρίση και την ανεργία. Η περιοχή του Πομιλιάνο είναι η πιο φτωχή της Ιταλίας. Η επαναλειτουργία του εργοστασίου της FIAT με τόσο μεγάλο έργο υπολογίζεται ότι δίνει δουλειά σε 4000 εργάτες. Όλο το προσωπικό πέρασε από ειδική εκπαίδευση που διήρκησε πάνω από 6 μήνες.

Μιλώντας για τις δραστηριότητες του ομίλου πέρα από τον Ατλαντικό ο Μαρκιόνε είπε μεταξύ άλλων: «Οι Αμερικάνοι θέλουν δικά τους προϊόντα, δεν μπορούμε να πουλήσουμε το Fiat Panda στην Ν.Υόρκη. Αλλά η Guilietta θα παρουσιαστεί εκεί με το σήμα της Dodge ονομαζόμενη DART».

Ο Μαρκιόνε σε σχετική ερώτηση δε δίστασε να παραδεχτεί ότι η 159 ήταν υπέρμετρα βαριά και να τονίσει ότι το μέλλον της Alfa Romeo είναι μοντέλα όπως η 4C: «Θα εκπλαγείτε από τα περιθώρια που υπάρχουν στον βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης για χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους. Το Twin Air δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσουμε».

Φωτογραφίες από τη γραμμή παραγωγής του νέου FIAT Panda στο Πομιλιάνο.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr