Το νέο Honda CR-V και σε δικίνητο

Η τέταρτη γενιά του CR-V θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σουίντον στη Μ. Βρετανία. Σε σχέση με την αμερικάνικη έκδοση (παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση του Λος Άντζελες), το ευρωπαϊκό μοντέλο εμφανίζει σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις...

Η τέταρτη γενιά του CR-V θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σουίντον στη Μ. Βρετανία. Σε σχέση με την αμερικάνικη έκδοση (παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση του Λος Άντζελες), το ευρωπαϊκό μοντέλο εμφανίζει σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα. Ακόμη μικρότερες είναι οι αλλαγές από το αυτοκίνητο προ-παραγωγής που είδαμε τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη.

Για πρώτη φορά το CR-V θα διατίθεται και με κίνηση στους εμπρός τροχούς, σε συνδυασμό με τον 2.0 i-VTEC. Η Honda προχώρησε σε βελτιώσεις τόσο στο συγκεκριμένο κινητήρα όσο και στον diesel 2.2 i-DTEC, προκειμένου να μειώσει το ενεργειακό τους αποτύπωμα. Στις εκδόσεις με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, οι κινητήρες θα συνδυάζονται με σύστημα start/stop. Η ισχύς του 2.0 i-VTEC αυξήθηκε από τα 150 στα 155 PS, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής ανέβηκε ελαφρά στα 19,6 kgm. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές CΟ2 υποχώρησαν από τα 192 g/km στα 174 g/km για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο (στα 176 g/km για το αυτόματο).

Με το προσθιοκίνητο CR-V η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά SUV, το οποίο καταναλώνει και λιγότερο. Η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι 170 g/km. Οι πληροφορίες θέλουν μέσα στο 2013 να λανσάρεται και έκδοση με κινητήρα 1.6 diesel...

Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr