Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota Auris
07.11.2012
21:21
Στο εργοστάσιο του Μπέρναστον της Αγγλίας άρχισε η κατασκευή της νέας γενιάς του 5θυρου Auris. Εκεί θα βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής της station wagon έκδοσης, του Auris Touring Sports. Στην Ελλάδα περιμένουμε τον μεγάλο αντίπαλο του VW Golf πριν το τέλος του 2012, με την έναρξη των παραγγελιών να ορίζεται για το Δεκέμβριο...
Στο εργοστάσιο του Μπέρναστον της Αγγλίας άρχισε η κατασκευή της νέας γενιάς του 5θυρου Auris. Εκεί θα βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής της station wagon έκδοσης, του Auris Touring Sports. Στην Ελλάδα περιμένουμε τον μεγάλο αντίπαλο του VW Golf πριν το τέλος του 2012, με την έναρξη των παραγγελιών να ορίζεται για το Δεκέμβριο. Λίγο νωρίτερα θα μάθουμε και τις τιμές διάθεσης του ιαπωνικού οικογενειακού στη χώρα μας.
Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και την υβριδική. Το νέο Auris έχει μήκος 4,27 m (ελαφρά μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο), το ίδιο πλάτος (1,76 m), είναι όμως κατά 55 mm πιο χαμηλό (1,46 m), με αποτέλεσμα να έχει πιο επιθετική παρουσία στο δρόμο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2,6 m, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 360 lt., ακόμη και στην υβριδική έκδοση.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης, δύο πετρελαίου και τον 1.8 βενζίνης με τον ηλεκτροκινητήρα για την υβριδική έκδοση. Ο βασικός 1.33 – τεχνολογίας VVT-i – αποδίδει 99 PS και 13 kgm ροπής στις 3.800 rpm. Σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,4 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 125 gr. CO2 ανά km, είναι δηλαδή κατά 0,4 lt/100 km πιο οικονομικός και κατά 11 gr/km πιο πράσινος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Για ακόμα περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και την υβριδική. Το νέο Auris έχει μήκος 4,27 m (ελαφρά μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο), το ίδιο πλάτος (1,76 m), είναι όμως κατά 55 mm πιο χαμηλό (1,46 m), με αποτέλεσμα να έχει πιο επιθετική παρουσία στο δρόμο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2,6 m, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 360 lt., ακόμη και στην υβριδική έκδοση.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης, δύο πετρελαίου και τον 1.8 βενζίνης με τον ηλεκτροκινητήρα για την υβριδική έκδοση. Ο βασικός 1.33 – τεχνολογίας VVT-i – αποδίδει 99 PS και 13 kgm ροπής στις 3.800 rpm. Σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,4 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 125 gr. CO2 ανά km, είναι δηλαδή κατά 0,4 lt/100 km πιο οικονομικός και κατά 11 gr/km πιο πράσινος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Για ακόμα περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr