Η... καυτή BMW M3 προ των πυλών
28.05.2013
17:29
Πλησιάζοντας τα 6 χρόνια από τη στιγμή της παρουσίασής της στη Φρανκφούρτη το 2007, η Μ3 είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία μέλος της οικογένειας Μ.
Πλησιάζοντας τα 6 χρόνια από τη στιγμή της παρουσίασής της στη Φρανκφούρτη το 2007, η Μ3 είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία μέλος της οικογένειας Μ. Ταυτόχρονα είναι και το πιο «καθαρόαιμο», τίτλο που δεν έχουν καταφέρει να της αποσπάσουν οι μεγαλύτερες Μ5 και Μ6. Η νέα Μ3 βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξής της, λίγους μήνες πριν κάνει πρεμιέρα.
Οι δύο επικρατέστερες τοποθεσίες για την πραγματοποίησή της είναι η Φρανκφούρτη το Νοέμβριο και το Λος Άντζελες το Νοέμβριο. Η «πλάστιγγα» γέρνει προς την πόλη της Καλιφόρνια, καθώς η αγορά των ΗΠΑ είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη BMW και κυρίως για τα sport μοντέλα της.
Στο βρετανικό Auto Express δημοσιεύτηκαν πρόσφατα φωτογραφίες της επόμενης Μ3 που αποτελούν δημιουργία γραφίστα και δεν είναι οι πραγματικές, όπως αναφέρθηκε εκ παραδρομής σε ορισμένες ιστοσελίδες.
Η νέα Μ3 θα είναι πιο ελαφριά και πιο ισχυρή, συνδυασμός που θα την καταστήσει και πιο γρήγορη. Κάτω από το καπό θα βρει θέση ένας 6κύλινδρος twin-turbo, χωρητικότητας 3,0 lt. Θα αποδίδει τουλάχιστον 30 PS περισσότερα από τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο V8 του απερχόμενου μοντέλου, αγγίζοντας ή και ξεπερνώντας σε ισχύ τα 450 PS. Ομοίως, θα αυξηθεί και η μέγιστη ροπή στα επίπεδα των 55-56 kgm. Τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4,3 sec, ίσως και λίγο πιο γρήγορα....
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Οι δύο επικρατέστερες τοποθεσίες για την πραγματοποίησή της είναι η Φρανκφούρτη το Νοέμβριο και το Λος Άντζελες το Νοέμβριο. Η «πλάστιγγα» γέρνει προς την πόλη της Καλιφόρνια, καθώς η αγορά των ΗΠΑ είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη BMW και κυρίως για τα sport μοντέλα της.
Στο βρετανικό Auto Express δημοσιεύτηκαν πρόσφατα φωτογραφίες της επόμενης Μ3 που αποτελούν δημιουργία γραφίστα και δεν είναι οι πραγματικές, όπως αναφέρθηκε εκ παραδρομής σε ορισμένες ιστοσελίδες.
Η νέα Μ3 θα είναι πιο ελαφριά και πιο ισχυρή, συνδυασμός που θα την καταστήσει και πιο γρήγορη. Κάτω από το καπό θα βρει θέση ένας 6κύλινδρος twin-turbo, χωρητικότητας 3,0 lt. Θα αποδίδει τουλάχιστον 30 PS περισσότερα από τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο V8 του απερχόμενου μοντέλου, αγγίζοντας ή και ξεπερνώντας σε ισχύ τα 450 PS. Ομοίως, θα αυξηθεί και η μέγιστη ροπή στα επίπεδα των 55-56 kgm. Τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4,3 sec, ίσως και λίγο πιο γρήγορα....
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr