Μικρότερο αλλά πιο «πράσινο» αυτοκίνητο επιλέγουν οι Έλληνες οδηγοί
19.09.2016
13:00
Φέτος, το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους αυξήθηκε, φτάνοντας το 54% έναντι 49% πέρυσι
Μικρότερο αλλά πιο «πράσινο» αυτοκίνητο θα επέλεγε το 50% των Ελλήνων οδηγών σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήχθη σε διευρυμένο δείγμα οδηγών της βάσης δεδομένων της LeasePlan σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών TNS ICAP.
Σε ποσοστό 80% έναντι 93% πέρυσι, οι Έλληνες οδηγοί απάντησαν ότι το αυτοκίνητο παραμένει το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς, με το 76% αυτών να δηλώνει ότι προτιμάει το αυτοκίνητο που οδηγεί να είναι μέσω leasing και το 50% να επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιεί το μισθωμένο όχημα του τόσο για ιδιωτικούς, όσο και επαγγελματικούς σκοπούς.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 17% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ της κοινής χρήσης εταιρικών οχημάτων, ενώ το 56% δηλώνει ότι δεν θέλει να μοιράζεται το αυτοκίνητο του, με το 74% αυτών να απαντάει ότι δεν θα το έκανε ακόμη κι αν επρόκειτο να κερδίσει χρήματα.
Φέτος, το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους αυξήθηκε, φτάνοντας το 54% έναντι 49% πέρυσι. Αναφορικά με τα κυρίαρχα κριτήρια επιλογής ενός οχήματος, το 49% έχει ως κυρίαρχο κριτήριο επιλογής τη μάρκα του, το 47% το κόστος που φέρει το εκάστοτε όχημα για τον ίδιο τον οδηγό και το 39% τον τύπο του καυσίμου.
Όσον αφορά τα πράσινα αυτοκίνητα, το 55% απάντησε πως θα χρησιμοποιούσε ένα πράσινο αυτοκίνητο κυρίως για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ για το 22%, σημαντικό ρόλο παίζουν τα φορολογικά οφέλη που προκύπτουν από αυτά.
Στην ερώτηση για τα αυτοκινούμενα οχήματα, 50% των οδηγών απάντησε ότι θα αισθανόταν λίγο αγχωμένο αν βρισκόταν σε όχημα χωρίς οδηγό, με το 41% να δηλώνει ότι δεν θα αισθανόταν ασφάλεια σε ένα τέτοιο όχημα.
Σε ποσοστό 80% έναντι 93% πέρυσι, οι Έλληνες οδηγοί απάντησαν ότι το αυτοκίνητο παραμένει το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς, με το 76% αυτών να δηλώνει ότι προτιμάει το αυτοκίνητο που οδηγεί να είναι μέσω leasing και το 50% να επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιεί το μισθωμένο όχημα του τόσο για ιδιωτικούς, όσο και επαγγελματικούς σκοπούς.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 17% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ της κοινής χρήσης εταιρικών οχημάτων, ενώ το 56% δηλώνει ότι δεν θέλει να μοιράζεται το αυτοκίνητο του, με το 74% αυτών να απαντάει ότι δεν θα το έκανε ακόμη κι αν επρόκειτο να κερδίσει χρήματα.
Φέτος, το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους αυξήθηκε, φτάνοντας το 54% έναντι 49% πέρυσι. Αναφορικά με τα κυρίαρχα κριτήρια επιλογής ενός οχήματος, το 49% έχει ως κυρίαρχο κριτήριο επιλογής τη μάρκα του, το 47% το κόστος που φέρει το εκάστοτε όχημα για τον ίδιο τον οδηγό και το 39% τον τύπο του καυσίμου.
Όσον αφορά τα πράσινα αυτοκίνητα, το 55% απάντησε πως θα χρησιμοποιούσε ένα πράσινο αυτοκίνητο κυρίως για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ για το 22%, σημαντικό ρόλο παίζουν τα φορολογικά οφέλη που προκύπτουν από αυτά.
Στην ερώτηση για τα αυτοκινούμενα οχήματα, 50% των οδηγών απάντησε ότι θα αισθανόταν λίγο αγχωμένο αν βρισκόταν σε όχημα χωρίς οδηγό, με το 41% να δηλώνει ότι δεν θα αισθανόταν ασφάλεια σε ένα τέτοιο όχημα.
Στις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες κατά την διάρκεια της οδήγησης κατατάσσονται η πραγματοποίηση κλήσεων, ενώ στις πιο ενοχλητικές συμπεριφορές ανήκουν η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η οδήγηση με πάρα πολύ χαμηλή ταχύτητα, η μη έγκαιρη χρήση προειδοποιητικών σημάτων και η έλλειψη προσοχής.
Οι πολύ επιθετικοί οδηγοί θεωρούνται ως οι πιο εκνευριστικοί, ενώ οι κυριότερες αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα θεωρούνται η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα, με το 55% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι μερικές φορές ξεπερνάει τα όρια ταχυτήτων.
Τέλος, μόλις το 6% των Ελλήνων οδηγών της LeasePlan έχει σήμερα μια συσκευή τηλεματικής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητό του, με το 57% αυτών να απαντάει ότι δεν επηρεάζει την οδηγική τους συμπεριφορά. Από το 77% των οδηγών που δεν έχουν εγκατεστημένη μία τέτοια συσκευή, το 27% απάντησε πως θα αισθανόταν άνετα αν είχε, με το 65% να δηλώνει ότι δεν θα επηρέαζε κάπου την οδική συμπεριφορά, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει πως μία εφαρμογή που καταγράφει βασικές πληροφορίες για το όχημα και τη συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού, θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και χρήσιμη.
πηγή: ΑΠΕ -ΜΠΕ
Οι πολύ επιθετικοί οδηγοί θεωρούνται ως οι πιο εκνευριστικοί, ενώ οι κυριότερες αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα θεωρούνται η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα, με το 55% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι μερικές φορές ξεπερνάει τα όρια ταχυτήτων.
Τέλος, μόλις το 6% των Ελλήνων οδηγών της LeasePlan έχει σήμερα μια συσκευή τηλεματικής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητό του, με το 57% αυτών να απαντάει ότι δεν επηρεάζει την οδηγική τους συμπεριφορά. Από το 77% των οδηγών που δεν έχουν εγκατεστημένη μία τέτοια συσκευή, το 27% απάντησε πως θα αισθανόταν άνετα αν είχε, με το 65% να δηλώνει ότι δεν θα επηρέαζε κάπου την οδική συμπεριφορά, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει πως μία εφαρμογή που καταγράφει βασικές πληροφορίες για το όχημα και τη συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού, θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και χρήσιμη.
πηγή: ΑΠΕ -ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr