Οι καινοτόμες τεχνολογίες, ο εκπληκτικός σχεδιασμός και η ευκολία χρήσης της Αυτόματης Μηχανής Καφέ Eletta Explore της De’Longhi απογειώνουν την εμπειρία του καφέ, ικανοποιώντας ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα
Αυτή είναι η νέα Chevrolet Corvette ZR1
Αυτή είναι η νέα Chevrolet Corvette ZR1
Στο Ντουμπάι έκανε το ντεμπούτο της η πολυσυζητημένη Chevrolet Corvette ZR1 με 755 ίππους. Πρόκειται για πολύ σημαντικό σταθμό στην ιστορία του μοντέλου, αφού είναι η πιο δυνατή Corvette που έχει κατασκευαστεί ποτέ.
«Ο Βασιλιάς επιστρέφει, δυνατότερος από ποτέ» λέει το δελτίο τύπου που ακολουθεί την ανακοίνωση της εταιρείας που ενημερώνει για την αποκάλυψη του αυτοκινήτου στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ντουμπάι. Η ZR1 με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων να αποδίδει 755 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 98,8 kgm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.
Για να επιτευχθεί η κορυφαία αυτή απόδοση, οι μηχανικοί της Chevrolet εξέλιξαν ένα σύστημα τροφοδοσίας διπλού καυσίμου και η εφαρμογή του αυτή είναι η πρώτη για όλη την General Motors. Οι επιλογές που θα έχουν οι υποψήφιοι αγοραστές του μοντέλου το 2019 όταν και θα αρχίσει να πωλείται, θα είναι δύο αναφορικά με τη μετάδοση. Αυτή είναι άλλη μια πρωτιά για την Corvette, καθώς πάλι είναι η πρώτη φορά που η κορυφαία έκδοση θα διατίθεται και με αυτόματο (8άρι) κιβώτιο.
«
Βασική» επιλογή, είναι αυτή με το 7άρι χειροκίνητο. Πέραν των μηχανολογικών λύσεων που έχουν εφαρμοστεί στη ZR1 του 2019, ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί τόσο στον περιορισμό του βάρους, όσο και στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Σε σχέση με την προηγούμενη «δυνατότερη Corvette», τη Ζ06, οι επιλογές των υποψήφιων αγοραστών είναι δύο σε ότι αφορά τα αεροδυναμικά πακέτα του αυτοκινήτου.
Χαρακτηριστικότερο στοιχείο που ξεχωρίζει τις δύο περιπτώσεις, είναι η φτερούγα στο πίσω μέρος που στη μια περίπτωση είναι χαμηλή και στη δεύτερη, μεγάλη και ρυθμιζόμενη. Με τη χαμηλή πάντως η Corvette σημειώνει την υψηλότερη τελική της ταχύτητα, 338 χλμ./ώρα, ενώ με αυτή παράγει και 70% περισσότερη downforce σε σχέση με την απερχόμενη Z06.
Φυσικά, το «βαρύ» πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων, έχει περισσότερο νόημα σε περιβάλλον πίστας. Η Chevrolet αναφέρει μεν την περίοδο κατά την οποία περιμένουμε να δούμε στην αγορά το νέο μοντέλο αλλά δεν κάνει καθόλου λόγο για το κόστος αυτού. Η τιμή της ZR1 αναμένεται όμως να είναι κοντά στις 100.000 δολάρια
Βασική» επιλογή, είναι αυτή με το 7άρι χειροκίνητο. Πέραν των μηχανολογικών λύσεων που έχουν εφαρμοστεί στη ZR1 του 2019, ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί τόσο στον περιορισμό του βάρους, όσο και στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Σε σχέση με την προηγούμενη «δυνατότερη Corvette», τη Ζ06, οι επιλογές των υποψήφιων αγοραστών είναι δύο σε ότι αφορά τα αεροδυναμικά πακέτα του αυτοκινήτου.
Χαρακτηριστικότερο στοιχείο που ξεχωρίζει τις δύο περιπτώσεις, είναι η φτερούγα στο πίσω μέρος που στη μια περίπτωση είναι χαμηλή και στη δεύτερη, μεγάλη και ρυθμιζόμενη. Με τη χαμηλή πάντως η Corvette σημειώνει την υψηλότερη τελική της ταχύτητα, 338 χλμ./ώρα, ενώ με αυτή παράγει και 70% περισσότερη downforce σε σχέση με την απερχόμενη Z06.
Φυσικά, το «βαρύ» πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων, έχει περισσότερο νόημα σε περιβάλλον πίστας. Η Chevrolet αναφέρει μεν την περίοδο κατά την οποία περιμένουμε να δούμε στην αγορά το νέο μοντέλο αλλά δεν κάνει καθόλου λόγο για το κόστος αυτού. Η τιμή της ZR1 αναμένεται όμως να είναι κοντά στις 100.000 δολάρια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα