Μια ανάλαφρη X5 από ανθρακονήματα
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρωτότυπη έκδοση της X5 παρουσίασε η BMW στην διοργάνωση «Innovation Days Mobility» που διεξάγεται στην Ασία. Πρόκειται για ένα μοντέλο στο οποίο το μεγαλύτερο μέρος του χαλύβδινου αμαξώματος έχει αντικατασταθεί από το υλικό CFRP (Carbon-Fiber Reinforced Plastic), πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρωτότυπη έκδοση της X5 παρουσίασε η BMW στην διοργάνωση «Innovation Days Mobility» που διεξάγεται στην Ασία. Πρόκειται για ένα μοντέλο στο οποίο το μεγαλύτερο μέρος του χαλύβδινου αμαξώματος έχει αντικατασταθεί από το υλικό CFRP (Carbon-Fiber Reinforced Plastic), πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Τα πλεονεκτήματα αυτού του υλικού είναι πολλά. Το βάρος του είναι το μισό απ’ αυτό του χάλυβα, είναι το ίδιο ανθεκτικό, αντέχει σε ακραίες καιρικές συνθήκες και έχει αυξημένη ικανότητα απορρόφησης της δύναμης μιας πρόσκρουσης. Στο πρωτότυπο της BMW μόνο οι πόρτες είναι κατασκευασμένες από χάλυβα και το συνολικό κέρδος σε βάρος είναι περίπου 200 κιλά!
Πιθανότατα το συγκεκριμένο υλικό είναι πολύ ακριβό για να τοποθετηθεί άμεσα σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, όμως το γεγονός ότι η BMW πειραματίζεται με αυτό αφήνει ένα παράθυρο για μελλοντική του χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr