To ηλεκτρικό VW I.D. R κάνει ρεκόρ στο Pikes Peak
Η Volkswagen κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στον περίφημο αγώνα του Pikes Peak, με το I.D. R Pikes Peak, σπάζοντας το φράγμα των 8 λεπτών.
Το I.D. R Pikes Peak, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Volkswagen, στα χέρια του Γάλλου πιλότου Ρομαίν Ντυμά, ανέβηκε τη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak, στο βουνό του Κολοράντο, σε χρόνο ρεκόρ 7΄ 57΄΄ 148 εκατοστά. Το 680 ίππων πρωτότυπο, όχι μόνο βελτίωσε κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ, του επίσης Γάλλου Σεμπαστιάν Λεμπ από το 2013, αλλά έδωσε μία σαφή εικόνα του μέλλοντος που έρχεται, αφήνοντας πίσω του πολλά ισχυρά πρωτότυπα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, ο Ρομαίν Ντυμά έγινε μέλος ενός πολύ ιδιαίτερου club νικητών του διάσημου αγώνα, που περιλαμβάνει μερικά ονόματα-θρύλους του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Βάλτερ Ρέρλ, η Μισέλ Μουτόν, ο Στιγκ Μπλόμκβιστ.
To 1.100 κιλών αμάξωμα αποδείχθηκε ιδανική λύση στη συγκεκριμένη διαδρομή: σχεδόν 20 χιλιόμετρα απόστασης, 156 απαιτητικές στροφές, υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων. Στην προσπάθεια για την ιστορική νίκη, η Volkswagen είχε δώσει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμα και αυτή η διαδικασία της φόρτισης, ήταν αποτέλεσμα τόσο στρατηγικής όσο και ανάπτυξης τεχνολογίας με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθέσιου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες στους πρόποδες του Pikes Peak, οι οποίες χρησιμοποιούσαν γλυκερίνη ως καύσιμο. Η γλυκερίνη, η οποία παράγεται κατά την παρασκευή βιοντίζελ, καίγεται χωρίς την έκλυση επιβλαβών αερίων ή παραγωγή στερεών αποβλήτων. Από τη φύση της είναι μη-τοξική ενώ θεωρείται ακίνδυνη και χρησιμοποιείται σε πολλές άλλες εφαρμογές, ακόμα και στη βιομηχανία τροφίμων ή καλλυντικών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr