Mε έναν κινητήρα το Suzuki Jimny στην Ευρώπη
Με αφορμή το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, η Suzuki αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία γύρω από τη νέα γενιά του Jimny.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Suzuki κάτω από το καπό του νέου Jimny δεν θα υπάρξει κάποιο από τα γνωστά μηχανικά σύνολα της φίρμας (ο 1,2 λίτρων ή ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο).
Έτσι, τον πάλαι ποτέ 1.300άρη που έφερε η προηγούμενη γενιά θα αντικαταστήσει ένα νέο μοτέρ βενζίνης, με χωρητικότητα 1.462 κυβικών εκατοστών και απόδοση 100 ίππων & 130 Nm ροπής (συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 4άρι αυτόματο). Mε το συγκεκριμένο η εταιρεία υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων, καθώς για τη χειροκίνητη έκδοση έχουμε μέση τιμή 6,8 lt/ 100 km και 154 g/km CO2. Στο πεδίο των επιδόσεων το νέο Jimny έχει τελική ταχύτητα 145 km/h.
Στα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία τώρα, το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 3.645 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 210 χλστ. Όπως βλέπουμε και στις σχετικές εικόνες, στο εσωτερικό του off road οχήματος διατηρείται ο λιτός διάκοσμος με τις απαραίτητες-όμως-σύγχρονες πινελιές, όπως η μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό για το σύστημα infontainment.
Θυμίζουμε πως το νέο Jimny βασίζεται και πάλι σε πλαίσιο τύπου σκάλας, με την κίνηση να περνά μόνιμα στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός, μέσω δεύτερου λεβιέ, μπορεί να εμπλέξει όποτε επιθυμεί την τετρακίνηση ή τις κοντές σχέσεις σε δύσκολες καταστάσεις (γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 37 και 49 μοίρες αντίστοιχα).
To λανσάρισμα του Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα μέσα του Φθινοπώρου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr