Επιβεβαίωση: Προς το παρόν, δεν υπάρχει η Jeep στην Ελλάδα…
…τουλάχιστον για ακόμα ένα μήνα και βλέπουμε. Με μεγάλη μας λύπη ήρθε η απόλυτη επιβεβαίωση των εκατοντάδων αναγνωστών μας, κατόχων Jeep και του ρεπορτάζ του newsauto που αποκάλυπτε τον απόλυτο αιφνιδιασμό των στελεχών της FCA Greece, στην αλλαγή της εισαγωγικής στην Ελλάδα.
Η αποκάλυψη μας ότι σήμερα, δεν υπάρχει κανένα επίσημο σημείο πώλησης αυτοκινήτων Jeep στην Ελλάδα, καμία ενημέρωση στους κατόχους για την υποστήριξη που θα έχουν την μετά ομίλου Συγγελίδη εποχή, αλλά και ότι δεν έχουν ούτε τιμές για τα αυτοκίνητα που πωλούν επιβεβαιώθηκε ουσιαστικά από την FCA Greece. Η εταιρεία, μετά από την πίεση του ρεπορτάζ του newsauto, έστειλε αργά το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης mail όπου ενημέρωνε τους Δημοσιογράφους ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από τα μέσα Μαΐου, σε διάψευση της ιδιας τους της ανακοίνωσης – από την 1η Απριλίου – που αναφέρει ξεκάθαρα:
«Από τις 15 Απριλίου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της μάρκας Jeep θα πωλούνται και εξυπηρετούνται από διανομείς οι οποίοι θα υπάγονται απευθείας στην FCA Greece, όπως συμβαίνει ήδη για τις μάρκες Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth και Mopar». Μπορεί βέβαια αυτό να ήταν ένα Πρωταπριλιάτικο αστείο το οποίο δεν ξέρουμε αν τελικά άρεσε στους κατόχους Jeep…Το θέμα είναι να υπάρχει τουλάχιστον Jeep μέχρι της 15 Μαΐου, όπως ΘΑ υπήρχε από τις 15 Απριλίου…
Ερωτήματα υπάρχουν και για την εξουσιοδοτημένη υποστήριξη και φυσικά τις ενεργές εγγυήσεις των κατόχων Jeep: Γιατί η FCA Greece δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση της Μεγάλης Πέμπτης, ποιο είναι το δίκτυο τεχνικής υποστήριξης, το οποίο όπως λέει «αριθμεί σήμερα 6 σημεία» για να ξέρουν οι κάτοχοι Jeep;
Το δίκτυο αυτό -το οποίο είναι της Fiat- έχει περάσει την απαραίτητη τεχνική εκπαίδευση ώστε να είναι ικανό να αντιμετωπίσει τα τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν σε ένα Jeep, ή απλά έχει αρκεστεί στην on line αναβάθμιση των διαγνωστικών;
Το ρεπορτάζ μας δυστυχώς επιβεβαιώνει μόνο την αλλαγή των διαγνωστικών, ενώ κάτοχοι μας αναφέρουν με έμφαση οτι τα “Jeep δεν είναι FIATακια” για να παρέχεται τεχνική υποστήριξη απο τεχνικούς της Fiat…
Τέλος με λύπη διαπιστώνουμε στην ίδια την ανακοίνωση της Μεγάλης Πέμπτης, πως αντί να απολογηθεί στους κατόχους Jeep για αυτό το κενό υποστήριξης, να αυτο-αποθεώνεται για … ρεκόρ μετάβασης (η οποία δεν έχει γίνει ακόμα) στην «νέα εποχή της Jeep στην Ελλάδα» αναφέροντας στον επίλογο της ανακοίνωσης της: «Η FCA Greece ενεργώντας άμεσα, με υπευθυνότητα και απρόσκοπτη προσήλωση για την ομαλή μετάβαση της Jeep στη νέα εποχή, υλοποιεί το στρατηγικό της σχεδιασμό για την άρτια ανάπτυξη της μάρκας σε διάστημα μόλις 6 εβδομάδων από την ανάληψη της, επίδοση ρεκόρ για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς».
Θυμίζουμε ότι στις τελευταίες αλλαγές των εισαγωγέων της Skoda, της Peugeot, της Renault και της Opel, εταιρείες με δεκαπλάσιες απαιτήσεις λόγω μεγάλου στόλου και πωλήσεων, δεν υπήρξε ούτε μία ημέρα χωρίς τεχνική υποστήριξη, ούτε μία ημέρα χωρίς επίσημες εκθέσεις, ούτε μία ημέρα χωρίς τις τιμές των αυτοκινήτων τους.
Όπως θα δείτε και παρακάτω, η FCA Greece θεώρησε περιττό να αναφερθεί ονομαστικά στους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές της Jeep αυτή τη στιγμή. Για να τους μάθατε μπορείτε να διαβάσετε εδώ το σχετικό ρεπορτάζ του Newsauto. Εναλλακτικά, οι παρακάτω τηλεφωνική αριθμοί…μεταφράζονται σε πολύωρη αναμονή!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
Ευθύς μετά την επίσημη ανάληψη των δραστηριοτήτων της Jeep στην Ελλάδα στις 15 Απριλίου 2019, η FCA Greece έθεσε σε πλήρη εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης της μάρκας με στόχο εντός μόλις 45 ημερών να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία. Το Δίκτυο Τεχνικής Εξυπηρέτησης αριθμεί ήδη 6 σημεία (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κόρινθο και Ηράκλειο) ενώ έως τις 15 Μαΐου θα έχουν προστεθεί ακόμα 7 (σε Πάτρα, Χανιά, Βόλο, Ρέθυμνο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καρδίτσα). Το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων έως τις 15 Μαΐου θα αριθμεί 11 σημεία πωλήσεων στις ανωτέρω περιοχές με δυνατότητα πλήρους παρουσίασης των μοντέλων της μάρκας. Το σύστημα παραγγελιών νέων αυτοκινήτων και το ανανεωμένο επίσημο site της μάρκας (www.jeep.gr) θα ενεργοποιηθούν έως τις 24 Μαΐου. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της FCA Greece (800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση, 2109988542 με αστική χρέωση καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση Customer ServicesGreece@fcagroup.com) είναι στη διάθεση των κατόχων αυτοκινήτων Jeep αλλά και υποψηφίων πελατών, για κάθε σχετική πληροφορία ή διευκρίνιση.
Η FCA Greece ενεργώντας άμεσα, με υπευθυνότητα και απρόσκοπτη προσήλωση για την ομαλή μετάβαση της Jeep στη νέα εποχή, υλοποιεί το στρατηγικό της σχεδιασμό για την άρτια ανάπτυξη της μάρκας σε διάστημα μόλις 6 εβδομάδων από την ανάληψη της, επίδοση ρεκόρ για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr