Στο χρονοντούλαπο ο V10 της Audi;
06.05.2019
20:30
Το κορυφαίο Audi R8 με τον ατμοφσφαιρικό V10 κινητήρα προβληματίζει τους ιθύνονβτες της φίρμας, μιας και οι νέες νόρμες των ρύπων το θέλουν να συνταξιοδοτείται δίνοντας τη θέση του σε ένα νέο σπορ υβρίδιο με ηλεκτρικές μονάδες κάτω από το δέρμα του.
Η Lamborghini Huracan προερχόμενη και αυτή από το Ingolstadt, εισήχθη αρχικά το 2006 με κινητήρα V8, μπήκε αισίως στο δεύτερο μισό του κύκλου ζωής της δεύτερης γενιάς, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνει για μερικά ακόμη χρόνια στην παραγωγή. Τι θα συμβεί μετά από αυτό; Λοιπόν, το R8 θα μπορούσε να λάβει ανάλογες “περικοπές” αν υιοθετήσουμε τις πληροφορίες του περιοδικού CAR. Η Audi θα…σκοτώσει αποτελεσματικά το ατμοσφαιρικό R8 ή καλύτερα, θα το αντικαταστήσει με ένα άλλο αυτοκίνητο απόλυτης απόδοσης. Θα ονομάζεται “E-Tron GTR”, το εν λόγω κουπέ θα προσπαθήσει να πετύχει εκεί που το R8 E-Tron απέτυχε να γίνει βιώσιμο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο EV της Audi. Μη ανακοινωμένες πηγές κοντά στην Audi ανέφεραν πως το νέο ηλεκτρικό supercar θα προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 650 ίππων που θα προέρχεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα E-Tron GTR θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς ενώ η μπαταρία στερεάς μορφής θα διαθέτει χωρητικότητα 95 kWh με αυτονομία 483 χιλιόμετρα. Δεν θα χρειαστείτε ενοχλητικά καλώδια για να “γεμίσετε” την μπαταρία, καθώς το αυτοκίνητο αναμένεται να επωφεληθεί από ένα ασύρματο σύστημα φόρτισης.
Το εν λόγω αυτοκίνητο λέγεται ότι προέρχεται από την ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει την Porsche Taycan που θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος και θα υιοθετεί μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου με μειωμένο απόβαρο. Η απόδοση θα πρέπει να είναι σε επίπεδο hypercar, τουλάχιστον όσον αφορά την επιτάχυνση, ενώ το 0-100 km/h θα διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο δεύτερα. Θα είναι αναμφίβολα μια θλιβερή μέρα εκείνη μέσα στο 2022, όταν δηλαδή ο ατμοσφαιρικός V10 θα αποσυρθεί, αλλά η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον και τελικά θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Το εν λόγω αυτοκίνητο λέγεται ότι προέρχεται από την ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει την Porsche Taycan που θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος και θα υιοθετεί μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου με μειωμένο απόβαρο. Η απόδοση θα πρέπει να είναι σε επίπεδο hypercar, τουλάχιστον όσον αφορά την επιτάχυνση, ενώ το 0-100 km/h θα διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο δεύτερα. Θα είναι αναμφίβολα μια θλιβερή μέρα εκείνη μέσα στο 2022, όταν δηλαδή ο ατμοσφαιρικός V10 θα αποσυρθεί, αλλά η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον και τελικά θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr