Μετενσάρκωση για το παλιό Civic
07.05.2019
20:30
Τα παλιά Honda Civic απ ότι φαίνεται δεν πεθαίνουν. Απλώς μεταμορφώνονται σε ιερά τέρατα της αυτοκίνησης με τις κατάλληλες μετατροπές φυσικά. Όπως το συγκεκριμένο, με τον κινητήρα στο κέντρο και το ιδιαίτερα φαρδύ αμάξωμα...
Ο πρώτος κινητήρας που επιλέχθηκε ήταν ο V6 2,5 λίτρων του Acura, ο οποίος απαιτούσε πολλές τροποποιήσεις για να χωρέσει πίσω από τα καθίσματα. Ο Barcheck έπρεπε να κόψει το πάτωμα και να δημιουργήσει ένα σωληνωτό πλαίσιο, ενώ άλλα μέρη τροποποιήθηκαν για τα νέα δεδομένα. Η δεξαμενή αερίου κινήθηκε προς τα εμπρός και το ψυγείο και τα φρένα προέρχονταν από μια Corvette.
Ο δημιουργός του αγωνίστηκε σε διαφορετικά autocross, κερδίζοντας πολλά βραβεία. Το αυτοκίνητο έμεινε μαζί του μέχρι να βρει ένα άλλο και να το πουλήσει. Αλλάζει συχνά σπίτια τα τελευταία χρόνια, καταλήγοντας τελικά στην κατοχή του σημερινού ιδιοκτήτη πριν από μια δεκαετία. Ο άνθρωπος το διατήρησε σε τέλεια κατάσταση, τόσο οπτικά όσο και μηχανικά, συμπεριλαμβανομένης μίας αντικατάστασης κινητήρα. Την παλιά μονάδα διαδέχθηκε ένας V6 3,2 λίτρων από το Acura CL Type-S, με τον Barcheck να δίνει τις ευλογίες του.Το έφτιαξα για να χειριστεί επιπλέον 100 ίππους αλλά να παραμείνει ένα κανονικό αυτοκίνητο”, είπε. “Είμαι ευτυχής που όλα πήγαν περίφημα”. Όταν ήταν ακόμη ιδιοκτήτης του Civic, ο Barcheck χρησιμοποίησε για να ξεγελάσει τους ανθρώπους, λέγοντάς του ότι έγινε στην πραγματικότητα από την Honda ως μέρος ενός μυστικού σχεδίου για το WRC Group Β της εποχής και ότι μόνο δύο κατασκευάστηκαν, το άλλο παρέμεινε σε κάποια αποθήκη στο Τόκιο. Αυτό θα ήταν μια ιστορία που σπρώχνει προς τα κάτω το σαγόνι. Το video κυκλοφόρησε από τη Forza Motorsport και είναι το πρώτο επεισόδιο μιας νέας σειράς με τίτλο ‘Along For The Ride’.
Ο δημιουργός του αγωνίστηκε σε διαφορετικά autocross, κερδίζοντας πολλά βραβεία. Το αυτοκίνητο έμεινε μαζί του μέχρι να βρει ένα άλλο και να το πουλήσει. Αλλάζει συχνά σπίτια τα τελευταία χρόνια, καταλήγοντας τελικά στην κατοχή του σημερινού ιδιοκτήτη πριν από μια δεκαετία. Ο άνθρωπος το διατήρησε σε τέλεια κατάσταση, τόσο οπτικά όσο και μηχανικά, συμπεριλαμβανομένης μίας αντικατάστασης κινητήρα. Την παλιά μονάδα διαδέχθηκε ένας V6 3,2 λίτρων από το Acura CL Type-S, με τον Barcheck να δίνει τις ευλογίες του.Το έφτιαξα για να χειριστεί επιπλέον 100 ίππους αλλά να παραμείνει ένα κανονικό αυτοκίνητο”, είπε. “Είμαι ευτυχής που όλα πήγαν περίφημα”. Όταν ήταν ακόμη ιδιοκτήτης του Civic, ο Barcheck χρησιμοποίησε για να ξεγελάσει τους ανθρώπους, λέγοντάς του ότι έγινε στην πραγματικότητα από την Honda ως μέρος ενός μυστικού σχεδίου για το WRC Group Β της εποχής και ότι μόνο δύο κατασκευάστηκαν, το άλλο παρέμεινε σε κάποια αποθήκη στο Τόκιο. Αυτό θα ήταν μια ιστορία που σπρώχνει προς τα κάτω το σαγόνι. Το video κυκλοφόρησε από τη Forza Motorsport και είναι το πρώτο επεισόδιο μιας νέας σειράς με τίτλο ‘Along For The Ride’.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr