Volkswagen Golf GTi TCR ABT με 340 ίππους
26.07.2019
14:00
Έτοιμο για να διεκδικήσει την Pole Position στον δρόμο. Το Golf VII GTI TCR δέχεται τις περιποιήσεις της ABT Sportsline, η οποία ανεβάζει την δύναμή του στους 340 ίππους, «φορά» καλύτερη ανάρτηση και μεγαλύτερους τροχούς.
«Από την πίστα στους δρόμους» Λίγα αυτοκίνητα μπορούν να ακολουθούν αυτό το motto και το Golf GTI TCR της ABT Sportsline (σύμφωνα με τον οίκο βελτιώσεων) μπορεί να το κάνει.
Μετά από αίτημα των φίλων του, το μοντέλο Golf TCR που εμπνέεται από τους αγώνες αυτοκινήτων της κατηγορίας Touring, παίρνει μία δυναμική αναβάθμιση από την ABT Power, που το φέρνει πολύ κοντά στο αντίστοιχο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η αλλαγή εγκεφάλου με το ABT Engine Control (AEC), αυξάνει την απόδοση από τους 290 στους 340 ίππους. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση της ροπής κατά 50 Nm που σημαίνει ότι τώρα ο κινητήρας παράγει 430 Nm. Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα αντανακλάται και στις επιδόσεις : Τα 0-100 χλμ επιτυγχάνονται σε 5,4 αντί για 5,6 δευτερόλεπτα και η νέα τελική ταχύτητα είναι 265 χλμ.
Αν θέλετε να βάλετε το GTi TCR στην πίστα, θα εντυπωσιαστείτε από την πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται λόγω τις καλύτερης οδικής συμπεριφοράς και της ανάρτησης, που του επιτρέπουν να στρίβει με περισσότερα χιλιόμετρα. Για αυτό φροντίζει το σετ ανάρτησης ρυθμιζόμενη σε ύψος της ABT, το οποίο περιλαμβάνει αντιστρεπτικές ράβδους ABT, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με την ανάρτηση παραγωγής για να μειωθεί το κόστος της μετατροπής. Όσοι επιλέξουν την μετατροπή της ABT Sportline μπορούν να ξεχωρίζουν οπτικά με κάποιες διακριτικές αλλαγές. Η πιο εμφανείς αφορά τις ζάντες αλουμινίου. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή επιλογή είναι οι τροχοί ABT GR των 20 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα με ένα στεφάνι γυαλισμένου άβαφου αλουμινίου.
Μετά από αίτημα των φίλων του, το μοντέλο Golf TCR που εμπνέεται από τους αγώνες αυτοκινήτων της κατηγορίας Touring, παίρνει μία δυναμική αναβάθμιση από την ABT Power, που το φέρνει πολύ κοντά στο αντίστοιχο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η αλλαγή εγκεφάλου με το ABT Engine Control (AEC), αυξάνει την απόδοση από τους 290 στους 340 ίππους. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση της ροπής κατά 50 Nm που σημαίνει ότι τώρα ο κινητήρας παράγει 430 Nm. Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα αντανακλάται και στις επιδόσεις : Τα 0-100 χλμ επιτυγχάνονται σε 5,4 αντί για 5,6 δευτερόλεπτα και η νέα τελική ταχύτητα είναι 265 χλμ.
Αν θέλετε να βάλετε το GTi TCR στην πίστα, θα εντυπωσιαστείτε από την πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται λόγω τις καλύτερης οδικής συμπεριφοράς και της ανάρτησης, που του επιτρέπουν να στρίβει με περισσότερα χιλιόμετρα. Για αυτό φροντίζει το σετ ανάρτησης ρυθμιζόμενη σε ύψος της ABT, το οποίο περιλαμβάνει αντιστρεπτικές ράβδους ABT, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με την ανάρτηση παραγωγής για να μειωθεί το κόστος της μετατροπής. Όσοι επιλέξουν την μετατροπή της ABT Sportline μπορούν να ξεχωρίζουν οπτικά με κάποιες διακριτικές αλλαγές. Η πιο εμφανείς αφορά τις ζάντες αλουμινίου. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή επιλογή είναι οι τροχοί ABT GR των 20 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα με ένα στεφάνι γυαλισμένου άβαφου αλουμινίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr