Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Wiesmann Project Gecko με V8 της BMW
Wiesmann Project Gecko με V8 της BMW
Ο Γερμανός κατασκευαστής Wiesmann θα τερματίσει μια ταραχώδη περίοδο στην ιστορία του, εισάγοντας ένα καινούριο αυτοκίνητο το 2020. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο Gecko Project, θα αντλήσει έμπνευση από την περιορισμένη έκδοση GT MF5 του 2009.
Το Project Gecko θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της εταιρείας μετά από μια σύντομη παύση. Παραμένει σκεπασμένο καλά κάτω από το κάλυμμα, αλλά οι εικόνες teaser υποδηλώνουν ότι συμβαδίζει με την προηγούμενη σχεδιαστική γλώσσα, με ένα μακρύ καπό που ρέει σε μια όρθια γρίλια καθώς και μια κεκλιμένη οροφή και έντονα τόξα στους πίσω τροχούς. Ο Wiesmann επισημαίνει ότι οι σχεδιαστές του αποκαλούν το νέο μοντέλο “εξέλιξη, όχι επανάσταση”. Αρκετά ελαφρά υλικά όπως το αλουμίνιο συγκρατούν το βάρος σε λογικά πλαίσια. Αυτό είναι ακόμη σημαντικότερο σε σχέση με το μακρινό πια 2009, επειδή οι κανονισμοί με τους οποίους το κουπέ πρέπει να συμμορφωθεί σε βασικές αγορές ανά τον κόσμο έχουν γίνει πλέον πολύ πιο αυστηροί. Ο Wiesmann έχει επίσης υποσχεθεί να εκσυγχρονίσει βασικά χαρακτηριστικά, με σκοπό την άνεση αλλά και την καθημερινή χρηστικότητα.
Το Project Gecko – ένα όνομα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή – θα υιοθετήσει κινητήρα V8 4,4 λίτρων που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο και εμπρός, ενώ, προέρχεται από το M Division της BMW. Η διπλά υπερτροφοδοτούμενη μονάδα θα κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της BMW που επιτρέπει την ιδανική κατανομή βάρους στο ποσοστό 50:50. Ο Wiesmann δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη συγκεκριμένες προδιαγραφές σχετικά με την απόδοση αλλά και τη ροπή του κινητήρα. Το νέο αυτοκίνητο θα συναρμολογηθεί χειρωνακτικά στο εργοστάσιο του Wiesmann στο Dülmen της Γερμανίας. Η παραγωγή προγραμματίζεται να αρχίσει το 2020, οπότε αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο τους επόμενους μήνες. Ενώ η τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί δημοσίως, οι ενθουσιώδεις που ενδιαφέρονται για το πρώτο αυτοκίνητο του κατασκευαστή Wiesmann εδώ και πάνω από μία δεκαετία, μπορούν να βάλουν το όνομά τους στη λίστα αναμονής από τις 17 Σεπτεμβρίου και μετά.
Η απόφαση της εταιρίας να αναδειχτεί μέσα από τον κάδο ανταλλακτικών της BMW δεν προκαλεί έκπληξη. Ιδρύθηκε το 1988, και έχει τροφοδοτήσει τα αυτοκίνητά της με 6κύλινδρους, 8κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες με τον ανάλογο αριθμό επάνω τους. Η χρήση εξαρτημάτων της επέτρεψε να κρατήσει το κόστος υπό έλεγχο κατά την ανάπτυξη περιορισμένων σπορ αυτοκινήτων με αναδρομικό σχεδιασμό, αν και η φίρμα κατέθεσε πτώχευση το 2013 και έχει αγωνιστεί σκληρά από τότε προκειμένου να ανακάμψει.
Το Project Gecko – ένα όνομα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή – θα υιοθετήσει κινητήρα V8 4,4 λίτρων που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο και εμπρός, ενώ, προέρχεται από το M Division της BMW. Η διπλά υπερτροφοδοτούμενη μονάδα θα κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της BMW που επιτρέπει την ιδανική κατανομή βάρους στο ποσοστό 50:50. Ο Wiesmann δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη συγκεκριμένες προδιαγραφές σχετικά με την απόδοση αλλά και τη ροπή του κινητήρα. Το νέο αυτοκίνητο θα συναρμολογηθεί χειρωνακτικά στο εργοστάσιο του Wiesmann στο Dülmen της Γερμανίας. Η παραγωγή προγραμματίζεται να αρχίσει το 2020, οπότε αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο τους επόμενους μήνες. Ενώ η τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί δημοσίως, οι ενθουσιώδεις που ενδιαφέρονται για το πρώτο αυτοκίνητο του κατασκευαστή Wiesmann εδώ και πάνω από μία δεκαετία, μπορούν να βάλουν το όνομά τους στη λίστα αναμονής από τις 17 Σεπτεμβρίου και μετά.
Η απόφαση της εταιρίας να αναδειχτεί μέσα από τον κάδο ανταλλακτικών της BMW δεν προκαλεί έκπληξη. Ιδρύθηκε το 1988, και έχει τροφοδοτήσει τα αυτοκίνητά της με 6κύλινδρους, 8κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες με τον ανάλογο αριθμό επάνω τους. Η χρήση εξαρτημάτων της επέτρεψε να κρατήσει το κόστος υπό έλεγχο κατά την ανάπτυξη περιορισμένων σπορ αυτοκινήτων με αναδρομικό σχεδιασμό, αν και η φίρμα κατέθεσε πτώχευση το 2013 και έχει αγωνιστεί σκληρά από τότε προκειμένου να ανακάμψει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα