Στην παραγωγή το Peugeot 508 Sport Engineered Concept
26.02.2020
20:00
Θυμάστε το hot Peugeot 508 Sport Engineered Concept που παρουσιάστηκε ακριβώς πριν από ένα χρόνο, το οποίο έλαβε το πράσινο φως για την παραγωγή; Λοιπόν, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έμεινε πιστή στα λεγόμενά της…
Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από την Peugeot Sport και στη φάση του πρωτότυπου ήταν ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο με κινητήρα 1.6 λίτρων PureTech 200, με τη βοήθεια δύο ηλεκτρικών κινητήρων. Ο ένας κινητήρας αποδίδει 125 ίππους και κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ αντίστοιχα ο δεύτερος παράγει 220 ίππους και τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς, προσφέροντας με αυτό τον ηλεκτρικό τρόπο, τετρακίνηση. Η συνδυαστική ισχύς θα κυμανθεί τελικά μεταξύ 350 και 400 ίππων, αλλά ακόμη τίποτα δεν είναι επίσημο. Αυτό που αποκάλυψε η Peugeot ήταν ο χρόνος για το 0-100 km/h, εκεί όπου το καυτό sedan χρειάζεται 4,3 δευτερόλεπτα προτού σταματήσει να επιταχύνει στα 250 km/h.
Η τροφοδοσία των ηλεκτρικών κινητήρων επιτυγχάνεται μέσω μιας μπαταρίας 11,8 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία 50 km. Σε υβριδική λειτουργία, το αυτοκίνητο εκπέμπει 49 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (κύκλος WLTP). Το 508 Peugeot Sport Engineer θα πατά στην πλατφόρμα Efficient Model Platform (EMP2) και θα διαθέτει πολλές αναβαθμίσεις σε σχέση με το συμβατικό 508. Το μοντέλο παραγωγής θα μοιάζει αρκετά με το πρωτότυπο διαθέτοντας μια εντυπωσιακή μάσκα με περίβλημα από ανθρακονήματα, αεροδυναμικές υποδοχές στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα, εμπρός αεροτομή και ενδεχομένως μερικά αεροδυναμικά πτερύγια στο υποπλαίσιο. Τα μικροσκοπικά πτερύγια στα τετράγωνα πάνελ, τα οποία φαινόταν σαν σχεδιαστικό ρίσκο, φαίνεται ότι έχουν αφαιρεθεί. Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν ένα σκούρο logo, καπάκια καθρεφτών από ίνες άνθρακα, ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και 10 ακτίνων, κίτρινες δαγκάνες εμπρός φρένων και ένα επιθετικό πίσω διαχύτη με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης. Σε ότι αφορά στην καμπίνα, η φιλοσοφία του 508 διατηρήθηκε με σπορ δερμάτινα καθίσματα Alcantara με ραφές αντίθετης απόχρωσης, πλήρεις ψηφιακά όργανα 12,3 ιντσών, ασύμμετρο συμπαγές τιμόνι, επιλογέας ταχυτήτων με αφή, καθώς και 10 ιντσών οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης.
Η τροφοδοσία των ηλεκτρικών κινητήρων επιτυγχάνεται μέσω μιας μπαταρίας 11,8 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία 50 km. Σε υβριδική λειτουργία, το αυτοκίνητο εκπέμπει 49 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (κύκλος WLTP). Το 508 Peugeot Sport Engineer θα πατά στην πλατφόρμα Efficient Model Platform (EMP2) και θα διαθέτει πολλές αναβαθμίσεις σε σχέση με το συμβατικό 508. Το μοντέλο παραγωγής θα μοιάζει αρκετά με το πρωτότυπο διαθέτοντας μια εντυπωσιακή μάσκα με περίβλημα από ανθρακονήματα, αεροδυναμικές υποδοχές στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα, εμπρός αεροτομή και ενδεχομένως μερικά αεροδυναμικά πτερύγια στο υποπλαίσιο. Τα μικροσκοπικά πτερύγια στα τετράγωνα πάνελ, τα οποία φαινόταν σαν σχεδιαστικό ρίσκο, φαίνεται ότι έχουν αφαιρεθεί. Άλλα στοιχεία περιλαμβάνουν ένα σκούρο logo, καπάκια καθρεφτών από ίνες άνθρακα, ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και 10 ακτίνων, κίτρινες δαγκάνες εμπρός φρένων και ένα επιθετικό πίσω διαχύτη με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης. Σε ότι αφορά στην καμπίνα, η φιλοσοφία του 508 διατηρήθηκε με σπορ δερμάτινα καθίσματα Alcantara με ραφές αντίθετης απόχρωσης, πλήρεις ψηφιακά όργανα 12,3 ιντσών, ασύμμετρο συμπαγές τιμόνι, επιλογέας ταχυτήτων με αφή, καθώς και 10 ιντσών οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr