Το επόμενο Subaru WRX STI θα τα ‘χει 400…

Το Subaru WRX STI είναι αρκετό καιρό στην παγκόσμια αγορά, ωστόσο, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο βρίσκεται ήδη στον ορίζοντα το οποίο θα μπορούσε μάλιστα να παράγει 91 ίππους και 96 Nm περισσότερα από τον προκάτοχό του.

Το επόμενης γενιάς WRX STI θα φτάσει το 2021 και θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο boxer κινητήρα 2,4 λίτρων με 406 ίππους και ροπή 489 Nm. Όπως όλα δείχνουν, ο κινητήρας θα βασίζεται στον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,4 λίτρων που φωλιάζει στο Ascent. Ωστόσο, θα περιλαμβάνει πλήθος αλλαγών που φημολογείται ότι θα περιλαμβάνουν νέα έμβολα, ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα καθώς και αναβαθμισμένες βαλβίδες και θύρες. Η πληροφόρηση μας προσθέτει επίσης πως η “πίεση υπερπλήρωσης θα αυξηθεί περαιτέρω” και αυτό υποδηλώνει πως θα υπάρξει ένας αναθεωρημένος υπερσυμπιεστής.

Αν και τίποτα δεν είναι επίσημο, οι μηχανικοί ανέφεραν ότι το νέο μηχανικό σύνολο συγκρίνεται σε δυνατότητες με τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο 2.0 λίτρων που δημιούργησε η Mercedes-AMG. Η τελευταία έκδοση του κινητήρα αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι με 421 ίππους και ροπή 500 Nm. Ελάχιστα είναι γνωστά σχετικά με το WRX, αλλά πιθανότατα θα υιοθετήσει μια ηπιότερη έκδοση του κινητήρα του STI. Δεν υπάρχει καμία λέξη για το πόση δύναμη θα διαθέτει, το σημερινό WRX υιοθετεί 4κύλινδρο 2.0 λίτρων με 272 ίππους και ροπή 349 Nm. Η Subaru είναι φειδωλή σε ότι αφορά στην επόμενη γενιά αυτοκινήτων επιδόσεων, αλλά κάποιες αναφορές υπέδειξαν πως τα μοντέλα της θα συνεχίσουν να προσφέρονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει μας έδωσε το πρωτότυπο Performance Viziv, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2017. Τα μοντέλα παραγωγής πρόκειται να χτιστούν στην πλατφόρμα Subaru Global Platform και εννοείται πως θα διαθέτουν στάνταρ το συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr