Δέκα χρόνια Volvo Car Hellas
28.07.2012
09:31
Μία δεκαετία συμπληρώνεται αυτόν τον μήνα από τη ίδρυση της Volvo Car Hellas. Ήταν Ιούλιος του 2002 όταν ξεκίνησε η νέα εποχή για τη Σουηδική μάρκα στην Ελλάδα. Στα κεντρικά της Γκέτεμποργκ είχε ληφθεί η στρατηγική απόφαση για μία πιο "άμεση" παρουσία στην Ελληνική αγορά με την ίδρυση μίας θυγατρικής εισαγωγικής εταιρείας.
Μία δεκαετία συμπληρώνεται αυτόν τον μήνα από τη ίδρυση της Volvo Car Hellas. Ήταν Ιούλιος του 2002 όταν ξεκίνησε η νέα εποχή για τη Σουηδική μάρκα στην Ελλάδα. Στα κεντρικά της Γκέτεμποργκ είχε ληφθεί η στρατηγική απόφαση για μία πιο "άμεση" παρουσία στην Ελληνική αγορά με την ίδρυση μίας θυγατρικής εισαγωγικής εταιρείας.
Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να επενδύσει ακόμα περισσότερο πάνω στις γερές βάσεις που είχε θεμελιώσει ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ο μέχρι τότε εισαγωγέας της μάρκας στην Ελλάδα. Με στόχο τη περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας, τη διεκδίκηση μεριδίων αγοράς αντίστοιχων αυτών στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και τη παροχή ακόμα καλύτερων υπηρεσιών στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo.
Τα αποτελέσματα δικαίωσαν τους εμπνευστές της δημιουργίας της Volvo Car Hellas. Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, το 2005, οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά έφτασαν τα 2.805 αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ελλάδα στο 1%, πέντε φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2002. Δύο χρόνια αργότερα, το 2007, οι ετήσιες πωλήσεις της Volvo ήταν 2.967 αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 1,1%.
Την τελευταία τριετία, με τη γνωστή μεγάλη πτώση της αγοράς αυτοκινήτου, η Volvo Car Hellas πέτυχε η μάρκα όχι μόνο να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά αλλά και να το αυξήσει σημαντικά! Χαρακτηριστικά, το 2011 το μερίδιο της Volvo στη χειμαζόμενη Ελληνική αγορά ανέβηκε στο 1,5%, με πωλήσεις 1.445 επιβατικών αυτοκινήτων, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.
Αντίστοιχα είναι τα μεγέθη και για τη χρονιά που διανύουμε: σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα το πρώτο εξάμηνο του 2012 είναι η μόνη από τις 20 πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς που έχει να επιδείξει θετικό πρόσημο, καθώς οι μέχρι τώρα ταξινομήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρονιάς που πέρασε! Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τη Σουηδική μάρκα αν συνυπολογιστεί ότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ επιτυχημένη χρονιά, το 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.
Σχολιάζοντας την επέτειο της Volvo Car Hellas, ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Η πρώτη δεκαετία ζωής που κλείνει αυτόν το μήνα η Volvo Car Hellas, αποδεικνύεται από την αναμφισβήτητη γλώσσα των αριθμών ότι ήταν πολύ πετυχημένη και δικαιώνεται κατ' αυτόν τον τρόπο η απόφαση της Volvo Cars. Και αναφέρομαι όχι μόνο σε αριθμούς που αφορούν στις πωλήσεις ή στα μερίδια αγοράς, που αμφότερα είναι εντυπωσιακά, αλλά και στους δείκτες ικανοποίησης των πελατών μας. Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να δώσει μια πραγματικά premium εμπειρία στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo και το γεγονός ότι κάτι τέτοιο το επιτυγχάνουμε με συνέχεια και συνέπεια και ταυτόχρονα γινόμαστε καλύτεροι χρόνο με το χρόνο, αποτελεί για μας τη μεγαλύτερη ικανοποίηση. Θεωρούμε ότι η άφιξη αυτό το μήνα του ολοκαίνουριου Volvo V40, ενός 5-θυρου χάτσμπακ μοντέλου που μας τοποθετεί με μεγάλες αξιώσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, θα μας δώσει τη δυνατότητα για ακόμα πιο δυναμική παρουσία στην αγορά. Ξεκινάμε τη δεύτερη δεκαετία της εταιρείας αισιόδοξοι και αποφασισμένοι να πετύχουμε τους πολύ φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει».
Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να επενδύσει ακόμα περισσότερο πάνω στις γερές βάσεις που είχε θεμελιώσει ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ο μέχρι τότε εισαγωγέας της μάρκας στην Ελλάδα. Με στόχο τη περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας, τη διεκδίκηση μεριδίων αγοράς αντίστοιχων αυτών στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και τη παροχή ακόμα καλύτερων υπηρεσιών στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo.
Τα αποτελέσματα δικαίωσαν τους εμπνευστές της δημιουργίας της Volvo Car Hellas. Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, το 2005, οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά έφτασαν τα 2.805 αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ελλάδα στο 1%, πέντε φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2002. Δύο χρόνια αργότερα, το 2007, οι ετήσιες πωλήσεις της Volvo ήταν 2.967 αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 1,1%.
Την τελευταία τριετία, με τη γνωστή μεγάλη πτώση της αγοράς αυτοκινήτου, η Volvo Car Hellas πέτυχε η μάρκα όχι μόνο να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά αλλά και να το αυξήσει σημαντικά! Χαρακτηριστικά, το 2011 το μερίδιο της Volvo στη χειμαζόμενη Ελληνική αγορά ανέβηκε στο 1,5%, με πωλήσεις 1.445 επιβατικών αυτοκινήτων, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.
Αντίστοιχα είναι τα μεγέθη και για τη χρονιά που διανύουμε: σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα το πρώτο εξάμηνο του 2012 είναι η μόνη από τις 20 πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς που έχει να επιδείξει θετικό πρόσημο, καθώς οι μέχρι τώρα ταξινομήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρονιάς που πέρασε! Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τη Σουηδική μάρκα αν συνυπολογιστεί ότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ επιτυχημένη χρονιά, το 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.
Σχολιάζοντας την επέτειο της Volvo Car Hellas, ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Η πρώτη δεκαετία ζωής που κλείνει αυτόν το μήνα η Volvo Car Hellas, αποδεικνύεται από την αναμφισβήτητη γλώσσα των αριθμών ότι ήταν πολύ πετυχημένη και δικαιώνεται κατ' αυτόν τον τρόπο η απόφαση της Volvo Cars. Και αναφέρομαι όχι μόνο σε αριθμούς που αφορούν στις πωλήσεις ή στα μερίδια αγοράς, που αμφότερα είναι εντυπωσιακά, αλλά και στους δείκτες ικανοποίησης των πελατών μας. Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να δώσει μια πραγματικά premium εμπειρία στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo και το γεγονός ότι κάτι τέτοιο το επιτυγχάνουμε με συνέχεια και συνέπεια και ταυτόχρονα γινόμαστε καλύτεροι χρόνο με το χρόνο, αποτελεί για μας τη μεγαλύτερη ικανοποίηση. Θεωρούμε ότι η άφιξη αυτό το μήνα του ολοκαίνουριου Volvo V40, ενός 5-θυρου χάτσμπακ μοντέλου που μας τοποθετεί με μεγάλες αξιώσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, θα μας δώσει τη δυνατότητα για ακόμα πιο δυναμική παρουσία στην αγορά. Ξεκινάμε τη δεύτερη δεκαετία της εταιρείας αισιόδοξοι και αποφασισμένοι να πετύχουμε τους πολύ φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr