Τα κινέζικα Great Wall στην Ελλάδα
22.11.2012
09:58
Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο Ναυτικό Όμιλο στο Μικρολίμανο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Agripan, κ. Δημήτρης Παντελεημονίτης παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη συμφωνία της εταιρείας του για εισαγωγή διαμέσου Βουλγαρίας κινεζικών μοντέλων της εταιρείας Great Wall.
Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο Ναυτικό Όμιλο στο Μικρολίμανο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Agripan, κ. Δημήτρης Παντελεημονίτης παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη συμφωνία της εταιρείας του για εισαγωγή διαμέσου Βουλγαρίας κινεζικών μοντέλων της εταιρείας Great Wall.
Η συγκεκριμένη εταιρεία για επιχειρηματικούς λόγους έχει επιλέξει τη Βουλγαρία ως τόπο συναρμολόγησης των αυτοκινήτων της. Στη γειτονική χώρα φτάνουν από την Κίνα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων και γίνεται η συναρμολόγησή τους σε εργοστάσιο στη γειτονική μας χώρα. Το εργοστάσιο αυτό φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη Βουλγαρική Litex Motors και εδράζεται στο Λόβατεκ, 150km από τη Σόφια.
Η Great Wall έχει κάποια ενδιαφέροντα μοντέλα στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων αλλά και των αγροτικών. Ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε το SUV H6 αλλά και το μικρό C10.
Στη φωτογραφία το πολυμορφικό C20R
Η συγκεκριμένη εταιρεία για επιχειρηματικούς λόγους έχει επιλέξει τη Βουλγαρία ως τόπο συναρμολόγησης των αυτοκινήτων της. Στη γειτονική χώρα φτάνουν από την Κίνα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων και γίνεται η συναρμολόγησή τους σε εργοστάσιο στη γειτονική μας χώρα. Το εργοστάσιο αυτό φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη Βουλγαρική Litex Motors και εδράζεται στο Λόβατεκ, 150km από τη Σόφια.
Η Great Wall έχει κάποια ενδιαφέροντα μοντέλα στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων αλλά και των αγροτικών. Ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε το SUV H6 αλλά και το μικρό C10.
Στη φωτογραφία το πολυμορφικό C20R
Σε ερώτημά μας γιατί ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει μια εν πολλοίς άγνωστη κινέζικη φίρμα ο κ. Παντελεημονίτης απάντησε: «Η στρατηγική της Great Wall δεν είναι να προσφέρει ένα φθηνό αυτοκίνητο. Στόχος τους είναι να προσφέρουν την κορυφαία σχέση αξίας – τιμής. Ο καταναλωτής θα επιλέξει ένα μοντέλο της Great Wall γιατί με τη χρήση του θα αποσβέσει μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων του». Στα άμεσα σχέδια της Great Wall είναι και η εργοστασιακή εγκατάσταση συστήματος LPG 5ης γενιάς της Viale στα αυτοκίνητά της.
Στη συνέντευξη Τύπου επιπλέον αποσαφηνίστηκε ότι το δίκτυο της Great Wall στη χώρα μας θα φτιαχτεί με κάθετες μονάδες (έκθεση – συνεργείο – ανταλλακτικά) με προτεραιότητα στους ήδη συνεργάτες της Agripan για την εκπροσώπηση της Daihatsu. Όσον αφορά στους κατόχους μοντέλων της Ιαπωνικής φίρμας, η Agripan ανακοίνωσε πως έχει εξασφαλίσει τη συνεργασία με τη Daihatsu για τα επόμενα 12 χρόνια και θα συνεχίσει όλο αυτό το διάστημα να υποστηρίζει το service των Ιαπωνικών μοντέλων. Όπως ίσως γνωρίζετε η Daihatsu μέλος του ομίλου Toyota πλέον, αποχωρεί από την Ευρώπη.
Περισσότερα στοιχεία για την Great Wall μεταφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου: « Η GREAT WALL MOTORS Co. Ltd, είναι η πρώτη καταξιωμένη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας , Νο 1 σε πωλήσεις σε SUV και PICK UP και η μοναδική που απέκτησε έγκριση τύπου Ευρωπαικής ΄Ενωσης WVTA. Ιδρύθηκε το 1984 και μέσα σε λίγα χρόνια εφαρμόζοντας την εταιρική της φιλοσοφία της σταθερής και προοδευτικής εξέλιξης , έγινε παγκόσμια εξαγωγική δύναμη με πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλες τις Ηπείρους. Η Ευρώπη, η Κεντρική και Νότιος Αμερική, η Μέση Ανατολή, η Ρωσία και Αυστραλία, η Νότιος Αφρική και η Χιλή είναι από τις πιο σημαντικές αγορές. Διαθέτει πάνω από 800 ξεχωριστά δίκτυα πωλήσεων τα οποία απλώνονται σε 80 χώρες σε όλο τον κόσμο.
H αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall Motors, σαν ηγέτης στην κατασκευή SUV και PICK UP και εταιρεία με ιδιωτικά κεφάλαια είναι εγγεγραμμένη στα χρηματιστήρια του Χόνγκ Κόνγκ και της ηπειρωτικής Κίνας. Σήμερα διαθέτει περισσότερες από 30 θυγατρικές και απασχολεί περισσότερους από 48,000 υπαλλήλους. Το 2005 ολοκλήρωσε το εργοστάσιο παραγωγής 100.000 αυτοκινήτων και έθεσε τα θεμέλια νέου εργοστάσιο με δυνατότητα παραγωγής 200,000 οχημάτων.
Η Great Wall Motors απολαμβάνει μια σταθερή αναπτυξιακή πορεία. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου έφθασε τα 30.141 Δις γιουάν (1 Eu = 8,0858 Yuan) με σταθερή ανάπτυξη ανά έτος 31,13%. Είναι ήδη καταξιωμένη στις διεθνείς αγορές για την αναπτυξιακή της προοπτική και οι μετοχές στο Χρηματιστήριο του Χόνγκ Κόνγκ έγιναν περιζήτητες από τους Διεθνείς Επενδυτές.
Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει με κοινές επενδύσεις, περισσότερα από 10 εργοστάσια συναρμολόγησης στο εξωτερικό . Το 2011 κατέκτησε την αγορά της Ουκρανίας και ολοκλήρωσε 4 εργοστάσια συναρμολόγησης.
Το τελευταίο της απόκτημα ευρίσκεται στην Βουλγαρία και αποτελεί κοινή επένδυση της Great Wall και της Litex Motors. Το εργοστάσιο εκτείνεται σε 500,000 τ.μ. Είναι το πρώτο εργοστάσιο στην Ευρώπη με στόχο την κατασκευή 50,000 αυτοκινήτων ετησίως . Ανοίγει πραγματικά τις πύλες της Ευρώπης στην Ευρώπη και Ευρωπαϊκή ΄Ενωση. Είναι διαπιστευμένο στον ACEA τον σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών Οχημάτων και στον Σύνδεσμο Κατασκευαστών αυτοκινήτων MMT. Βραβεύθηκε τόσο για την μοντέρνα κατασκευή όσο και για την επιχειρησιακή ιδέα. Ψηφίστηκε σαν η πρώτη κορυφαία επιχείρηση ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, ονομάστηκε σαν η πιο γνωστή Κινεζική μάρκα – China Well-known Trade mark”, καταγράφηκε σαν κορυφαία επιχείρηση ανάμεσα σε 200 άλλες, αναδείχθηκε κορυφαία ανάμεσα στις 50 καλύτερες εταιρείας της Νοτιο-ανατολικής Ασίας από την Forbes και ονομάστηκε « η πιο πολύτιμη κινέζικη μάρκα αυτοκινήτων στο φόρουμ του Νταβός».
Τα αυτοκίνητα της Great Wall αναμένεται να εισαχθούν στην Ελλάδα το 2013.
To Hover H6 συμμετείχε πέρυσι στο Ράλι Ντακάρ όπου κατετάγη 6ο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr