Πότε έρχεται το εκτός δρόμου 500L
24.05.2013
17:00
Η πολυμορφική εκδοχή του Fiat 500 αποκτά και εκτός δρόμου παραλλαγή, στο πρόσωπο του Trekking. Απευθύνεται σε όσους ελκύονται από την πρακτικότητα και τους χώρους του 500L, αναζητούν όμως ένα αυτοκίνητο και για… ανήσυχες αποδράσεις.
Η πολυμορφική εκδοχή του Fiat 500 αποκτά και εκτός δρόμου παραλλαγή, στο πρόσωπο του Trekking. Απευθύνεται σε όσους ελκύονται από την πρακτικότητα και τους χώρους του 500L, αναζητούν όμως ένα αυτοκίνητο και για… ανήσυχες αποδράσεις. Στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του Ιουνίου, σχεδόν ταυτόχρονα με το λανσάρισμά του και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.
Απουσία συστήματος 4x4, το 500L Trekking έχει περιορισμένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Την αποστολή να βοηθήσει τον οδηγό στα… δύσκολα αναλαμβάνει το Traction+, για βελτίωση της πρόσφυσης σε ανώμαλες και γλιστερές επιφάνειες. Συνεργάζεται με το ESP και προσομοιάζει τη λειτουργία ενός ηλεκτρομηχανικού διαφορικού. Ενεργοποιείται μέσω διακόπτη και είναι ενεργό για ταχύτητες έως 30 km/h. Η μονάδα ελέγχου αναγνωρίζει την απώλεια πρόσφυσης και φρενάρει τον τροχό στον οποίο αυτή εμφανίζεται.
Οι οπτικές αλλά και ουσιαστικές διαφοροποιήσεις στην εξωτερική εμφάνιση του 500L Trekking αποτυπώνονται στους ξεχωριστούς προφυλακτήρες με τις προστατευτικές «ποδιές» και τα πλαστικά στους θόλους των τροχών. Οι τελευταίοι έχουν διάμετρο 17 ίντσες και πατούν σε ελαστικά M+S (λάσπης και χιονιού). Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος διευκολύνει το πέρασμα από δύσκολα σημεία. Τα υφασμάτινα καθίσματα με λεπτομέρειες από δέρμα και η διχρωμία δημιουργούν μία όμορφη εικόνα στην καμπίνα των επιβατών.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Απουσία συστήματος 4x4, το 500L Trekking έχει περιορισμένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Την αποστολή να βοηθήσει τον οδηγό στα… δύσκολα αναλαμβάνει το Traction+, για βελτίωση της πρόσφυσης σε ανώμαλες και γλιστερές επιφάνειες. Συνεργάζεται με το ESP και προσομοιάζει τη λειτουργία ενός ηλεκτρομηχανικού διαφορικού. Ενεργοποιείται μέσω διακόπτη και είναι ενεργό για ταχύτητες έως 30 km/h. Η μονάδα ελέγχου αναγνωρίζει την απώλεια πρόσφυσης και φρενάρει τον τροχό στον οποίο αυτή εμφανίζεται.
Οι οπτικές αλλά και ουσιαστικές διαφοροποιήσεις στην εξωτερική εμφάνιση του 500L Trekking αποτυπώνονται στους ξεχωριστούς προφυλακτήρες με τις προστατευτικές «ποδιές» και τα πλαστικά στους θόλους των τροχών. Οι τελευταίοι έχουν διάμετρο 17 ίντσες και πατούν σε ελαστικά M+S (λάσπης και χιονιού). Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος διευκολύνει το πέρασμα από δύσκολα σημεία. Τα υφασμάτινα καθίσματα με λεπτομέρειες από δέρμα και η διχρωμία δημιουργούν μία όμορφη εικόνα στην καμπίνα των επιβατών.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr