Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2009

Όπως ήταν αναμενόμενο η ελληνική αγορά αυτοκινήτου άφησε το 2009 με πτώση που άγγιξε το 17,5%, σε σχέση με το έτος 2008. Συγκεκριμένα, το 2009 στην ελληνική αγορά ταξινομήθηκαν 220.548 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, κάτι που μεταφράζεται σε 46.694 λιγότερες ταξινομήσεις σε σύγκριση με το έτος 2008...

  • Πέρυσι στην ελληνική αγορά ταξινομήθηκαν 220.548 νέα επιβατικά αυτοκίνητα
  • Σε σχέση με το 2008, το 2009 πωλήθηκαν 46.694 λιγότερα αυτοκίνητα
  • Τις τρεις πρώτες θέσεις της αγοράς κατέλαβαν οι Toyota, VW και Opel

Όπως ήταν αναμενόμενο η ελληνική αγορά αυτοκινήτου άφησε το 2009 με πτώση που άγγιξε το 17,5%, σε σχέση με το έτος 2008. Συγκεκριμένα, το 2009 στην ελληνική αγορά ταξινομήθηκαν 220.548 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, κάτι που μεταφράζεται σε 46.694 λιγότερες ταξινομήσεις σε σύγκριση με το έτος 2008 (με 267.242 πωλήσεις). Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι πρώτες 20 εταιρίες που σημείωσαν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων από τον Ιανουάριο έως και τον Δεκέμβριο του 2009.
Μεγάλο ερώτημα αιωρείται για το πως θα κυλήσει το 2010 καθώς η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με το αυστηρότερο φορολογικό πλαίσιο της κυβέρνησης θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο την απόκτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Εκτός και αν υπάρξουν νέα κίνητρα όπως η πιθανή απόσυρση αυτοκινήτων ξεπερασμένης τεχνολογίας με αγορά αποκλειστικά καινούργιου. Για να δούμε…

ΤΟ TOP 10 ΓΙΑ ΤΟ 2009

Εταιρία

Πωλήσεις

Toyota

21.007

VW

18.745

Opel

17.245

Ford

15.572

Suzuki

12.731

Hyundai

12.069

Nissan

11.849

Fiat

11.106

Mercedes

8.802

Skoda

8.786


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr