Όπως φαίνεται από το βίντεο στην Βραζιλία οι διαφημιστικές εταιρίες δεν έχουν μόνο έμπνευση αλλά και αρκετό θράσος. Στην περίπτωση της Nissan το μάρκετινγκ είχε την ιδέα να συγκρίνει ευθέως το Tiida με το πιο ακριβό Ford Focus σε ένα ομολογουμένως ευφάνταστο και sexy βίντεο με ζουμερές βραζιλιάνες!
Όπως φαίνεται από το βίντεο στην Βραζιλία οι διαφημιστικές εταιρίες δεν έχουν μόνο έμπνευση αλλά και αρκετό θράσος. Στην περίπτωση της Nissan το μάρκετινγκ είχε την ιδέα να συγκρίνει ευθέως το Tiida με το πιο ακριβό Ford Focus σε ένα ομολογουμένως ευφάνταστο και sexy βίντεο με ζουμερές βραζιλιάνες!
Στο επίκεντρο βρίσκονται δύο δήθεν μηχανικοί της Ford που υπολογίζουν πόσα επιπλέον χρήματα χρειάζονται για να αγοράσουν ένα Focus. Το διαφημιστικό σποτ αναρτήθηκε στο YouTube και έχει κάνει τον γύρο του κόσμου και όπως σωστά υποθέσατε η Ford δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια και δεν το βρίσκει καθόλου αστείο αφού έχει ήδη κινηθεί νομικά...
Το Manko Athens, η πολυαναμενόμενη νέα άφιξη του Οne&Only που έχει τη μοναδική ικανότητα να μεταμορφώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχει ήδη γίνει talk of the town