Volvo V60 Plug-in Hybrid: Τρία σε ένα!
Volvo V60 Plug-in Hybrid: Τρία σε ένα!
Το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα αλλά και την τεχνολογία plug-in, παρουσιάζει η Volvo. Το νέο V60 Plug-in Hybrid συνδυάζει τρεις διαφορετικές τεχνολογίες στο ένα όμορφο αμάξωμα το V60...
Το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα αλλά και την τεχνολογία plug-in, παρουσιάζει η Volvo. Το νέο V60 Plug-in Hybrid συνδυάζει τρεις διαφορετικές τεχνολογίες στο ένα όμορφο αμάξωμα το V60.
Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού επιλέγει τρείς διαφορετικές λειτουργίες για το αυτοκίνητό του:
Να είναι αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 50 χιλιομέτρων (λειτουργία Pure), να είναι υβριδικό με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km (λειτουργία Hybrid), ή το μετατρέπει σε ένα υψηλής απόδοσης αυτοκίνητο, που διαθέτει 285 ίππους (215 + 70 PS) και 65,2 kgm ροπής (λειτουργία Power). Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές με το 0-100 kh/h επιτάχυχυνσης να καλύπτεται σε 6,9 δευτερόλεπτα.
Στους εμπρός τροχούς του Volvo V60 Plug-in Hybrid, φτάνει η ροπή των 44,8 kgm του 5κύλινδρου turbodiesel κινητήρα D5 με χωρητικότητα 2.4 λίτρων, που αποδίδει 215 ίππων. Στον πίσω άξονα εδράζεται το σύστημα ERAD (Electric Rear Axle Drive), ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 70 ίππων που τροφοδοτείται από μια συστοιχία συσσωρευτών 12kWh (ιόντων Λιθίου). Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού επιλέγει τρείς διαφορετικές λειτουργίες για το αυτοκίνητό του:
Να είναι αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 50 χιλιομέτρων (λειτουργία Pure), να είναι υβριδικό με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km (λειτουργία Hybrid), ή το μετατρέπει σε ένα υψηλής απόδοσης αυτοκίνητο, που διαθέτει 285 ίππους (215 + 70 PS) και 65,2 kgm ροπής (λειτουργία Power). Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές με το 0-100 kh/h επιτάχυχυνσης να καλύπτεται σε 6,9 δευτερόλεπτα.
Στους εμπρός τροχούς του Volvo V60 Plug-in Hybrid, φτάνει η ροπή των 44,8 kgm του 5κύλινδρου turbodiesel κινητήρα D5 με χωρητικότητα 2.4 λίτρων, που αποδίδει 215 ίππων. Στον πίσω άξονα εδράζεται το σύστημα ERAD (Electric Rear Axle Drive), ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 70 ίππων που τροφοδοτείται από μια συστοιχία συσσωρευτών 12kWh (ιόντων Λιθίου). Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα