Αναβάθμιση για τις Corvette Z06 και ZR1
29.04.2011
16:00
Με μία σειρά από μικρής έκτασης βελτιώσεις η νέα Corvette καταφέρνει να γίνεται ακόμη πιο καλή τόσο στον δρόμο όσο και στη πίστα, αναφέρουν οι ιθύνοντες της Chevrolet που πρόσφατα έδωσαν στη δημοσιότητα τα επίσημα στοιχεία για το νέο τους supercar...
Με μία σειρά από μικρής έκτασης βελτιώσεις η νέα Corvette καταφέρνει να γίνεται ακόμη πιο καλή τόσο στον δρόμο όσο και στη πίστα, αναφέρουν οι ιθύνοντες της Chevrolet που πρόσφατα έδωσαν στη δημοσιότητα τα επίσημα στοιχεία για το νέο τους supercar.
Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αφορούν στις εκδόσεις ZR1 και Z06 ενώ οι υπόλοιπες Corvette έχουν αλλαγές μόνο στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό τους. Η παραγωγή των νέων Corvette πρόκειται να ξεκινήσει στα μέσα καλοκαιριού και τα πρώτα μοντέλα να φτάνουν στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τα ελαστικά της Michelin (Pilot Sport Cup Zero) που φορά η Z06 των 505 PS και η ΖR1 που με τη βοήθεια συστήματος υπερπλήρωσης φτάνει τους 638 PS. Με τα συγκεκριμένα ελαστικά και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας PTM η πλευρική επιτάχυνση βελτιώνεται κατά 8% και φτάνει τα 1,1 g.
Παράλληλα μικρότερη είναι και η απόσταση επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα.
Η Z06 θα είναι πλέον διαθέσιμη και με την ενεργή ανάρτηση με τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ καθώς και με τα κεραμικά δισκόφρενα, ένα πακέτο που προέρχεται από την Z07.
Λεπτομέρειες για τις επιδόσεις δεν υπάρχουν αλλά μπορείτε να παρακολουθήσετε τις δυνατότητες του αμερικανικού supercar στο σχετικό βίντεο.
Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αφορούν στις εκδόσεις ZR1 και Z06 ενώ οι υπόλοιπες Corvette έχουν αλλαγές μόνο στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό τους. Η παραγωγή των νέων Corvette πρόκειται να ξεκινήσει στα μέσα καλοκαιριού και τα πρώτα μοντέλα να φτάνουν στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τα ελαστικά της Michelin (Pilot Sport Cup Zero) που φορά η Z06 των 505 PS και η ΖR1 που με τη βοήθεια συστήματος υπερπλήρωσης φτάνει τους 638 PS. Με τα συγκεκριμένα ελαστικά και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας PTM η πλευρική επιτάχυνση βελτιώνεται κατά 8% και φτάνει τα 1,1 g.
Παράλληλα μικρότερη είναι και η απόσταση επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα.
Η Z06 θα είναι πλέον διαθέσιμη και με την ενεργή ανάρτηση με τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ καθώς και με τα κεραμικά δισκόφρενα, ένα πακέτο που προέρχεται από την Z07.
Λεπτομέρειες για τις επιδόσεις δεν υπάρχουν αλλά μπορείτε να παρακολουθήσετε τις δυνατότητες του αμερικανικού supercar στο σχετικό βίντεο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr