Citroen DS5: Υβριδικό οικογενειακό
Citroen DS5: Υβριδικό οικογενειακό
Το τρίτο μέλος της οικογένειας DS της Citroen είναι ένα φουτουριστικό μοντέλο με ασυνήθιστο σχήμα, υβριδική τεχνολογία και σύστημα τετρακίνησης...
Αν και οι άνθρωποι της Citroen είχαν δηλώσει ότι η σειρά DS θα λανσαριζόταν ως παράλληλη της «κανονικής» (δηλαδή τα ίδια μοντέλα με πιο πλούσιο εξοπλισμό, σπορ χαρακτηριστικά και πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση), στην περίπτωση του DS5 οι Γάλλοι πήγαν ένα βήμα πιο μακριά. Το DS3 μοιάζει αρκετά με το C3 και το DS4 με το C4. Oμως το DS5 διαφέρει πολύ (σχεδιαστικά και επί της ουσίας) από το C5! Το σχήμα του νέου μοντέλου θυμίζει coupe και έχει χαρακτηριστικά από crossover, station wagon και hatchback!
Ο σχεδιασμός του DS5 παραπέμπει στο πρωτότυπο C-SportLounge. Στο εμπρός μέρος του ξεχωρίζουν η ογκώδης εισαγωγή αέρα, η μεγάλη χρωμιωμένη γρίλια, η οποία σχηματίζει και το σήμα της Citroen, τα νέα LED φώτα και το καπό με τις έντονες μυώδεις γραμμές. Επίσης, από τα φωτιστικά σώματα ξεκινάει μια χρωμιωμένη γραμμή, η οποία καταλήγει πίσω από τις εμπρός κολόνες. Από το πλάι ξεχωρίζει φυσικά το coupe σχήμα της οροφής, οι κρυφές πίσω κολόνες και οι εντυπωσιακές ζάντες 16-19 ιντσών. Το πίσω μέρος είναι εξίσου ιδιαίτερο και έχει δύο απολήξεις της εξάτμισης.
Πολύ εντυπωσιακό είναι επίσης και το εσωτερικό του DS5. Σύμφωνα με τους Γάλλους, η θέση οδήγησης είναι όπως αυτές των coupe μοντέλων και το τιμόνι τοποθετημένο σχεδόν κάθετα. Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε δύο τμήματα, πολλές επιφάνειες είναι υπενδεδυμένες με δέρμα ή χρωμιωμένες και το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του. Δύο ακόμη φουτουριστικά στοιχεία είναι το έγχρωμο Head-Up Display, που προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες στο παρμπρίζ, στο οπτικό πεδίο του οδηγού, αλλά και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε κόκκινο και λευκό χρώμα. Οι Γάλλοι έχουν δώσει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και στην υφή των υλικών που χρησιμοποιούνται τόσο στο εσωτερικό όσο και στη συναρμογή τους.
Με συνολικό μήκος 4,52 m και πλάτος 1,85 m, το πεντάθυρο DS5 προσφέρει επαρκείς χώρους για πέντε επιβάτες (με πέντε ξεχωριστά καθίσματα) και για τις αποσκευές τους (465 lt).
Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο στην γκάμα της Citroen που εφοδιάζεται με το σύστημα HYbrid4. Σε αντίθεση με όλα τα άλλα υβριδικά συστήματα, αυτό των Γάλλων διαθέτει πετρελαιοκινητήρα (όχι βενζινοκινητήρα) απόδοσης 163 PS και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 37 PS (η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 200 PS). Μεταξύ άλλων, το σύστημα διαθέτει λειτουργία EV (κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα) για την πόλη, αλλά και πρόγραμμα που δίνει έμφαση στις επιδόσεις, με μέγιστη εκμετάλλευση και των δύο κινητήρων. Οι εκπομπές ρύπων σε μικτές συνθήκες είναι μόλις 99 g/km (που συνεπάγεται απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας)! Το κερασάκι στην τούρτα είναι το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο τοποθετεί το DS5 στα χωράφια των Crossover.
Αν μη τι άλλο, το νέο γαλλικό μοντέλο είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε.
Ο σχεδιασμός του DS5 παραπέμπει στο πρωτότυπο C-SportLounge. Στο εμπρός μέρος του ξεχωρίζουν η ογκώδης εισαγωγή αέρα, η μεγάλη χρωμιωμένη γρίλια, η οποία σχηματίζει και το σήμα της Citroen, τα νέα LED φώτα και το καπό με τις έντονες μυώδεις γραμμές. Επίσης, από τα φωτιστικά σώματα ξεκινάει μια χρωμιωμένη γραμμή, η οποία καταλήγει πίσω από τις εμπρός κολόνες. Από το πλάι ξεχωρίζει φυσικά το coupe σχήμα της οροφής, οι κρυφές πίσω κολόνες και οι εντυπωσιακές ζάντες 16-19 ιντσών. Το πίσω μέρος είναι εξίσου ιδιαίτερο και έχει δύο απολήξεις της εξάτμισης.
Πολύ εντυπωσιακό είναι επίσης και το εσωτερικό του DS5. Σύμφωνα με τους Γάλλους, η θέση οδήγησης είναι όπως αυτές των coupe μοντέλων και το τιμόνι τοποθετημένο σχεδόν κάθετα. Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε δύο τμήματα, πολλές επιφάνειες είναι υπενδεδυμένες με δέρμα ή χρωμιωμένες και το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του. Δύο ακόμη φουτουριστικά στοιχεία είναι το έγχρωμο Head-Up Display, που προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες στο παρμπρίζ, στο οπτικό πεδίο του οδηγού, αλλά και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε κόκκινο και λευκό χρώμα. Οι Γάλλοι έχουν δώσει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και στην υφή των υλικών που χρησιμοποιούνται τόσο στο εσωτερικό όσο και στη συναρμογή τους.
Με συνολικό μήκος 4,52 m και πλάτος 1,85 m, το πεντάθυρο DS5 προσφέρει επαρκείς χώρους για πέντε επιβάτες (με πέντε ξεχωριστά καθίσματα) και για τις αποσκευές τους (465 lt).
Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο στην γκάμα της Citroen που εφοδιάζεται με το σύστημα HYbrid4. Σε αντίθεση με όλα τα άλλα υβριδικά συστήματα, αυτό των Γάλλων διαθέτει πετρελαιοκινητήρα (όχι βενζινοκινητήρα) απόδοσης 163 PS και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 37 PS (η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 200 PS). Μεταξύ άλλων, το σύστημα διαθέτει λειτουργία EV (κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα) για την πόλη, αλλά και πρόγραμμα που δίνει έμφαση στις επιδόσεις, με μέγιστη εκμετάλλευση και των δύο κινητήρων. Οι εκπομπές ρύπων σε μικτές συνθήκες είναι μόλις 99 g/km (που συνεπάγεται απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας)! Το κερασάκι στην τούρτα είναι το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο τοποθετεί το DS5 στα χωράφια των Crossover.
Αν μη τι άλλο, το νέο γαλλικό μοντέλο είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2,0 lt
Ισχύς πετρελαιοκινητήρα: 163 PS
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 37 PS
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Διαστάσεις Μ/Π: 4,52x1,85 m
Χώρος αποσκευών: 465 lt
Κινητήρας: 2,0 lt
Ισχύς πετρελαιοκινητήρα: 163 PS
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 37 PS
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Διαστάσεις Μ/Π: 4,52x1,85 m
Χώρος αποσκευών: 465 lt
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα