To ανανεωμένο Mazda2
To ανανεωμένο Mazda2
Αρκετές αισθητικές και σημαντικές μηχανικές αλλαγές έχει η βελτιωμένη έκδοση του Mazda2 που παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία. Το νέο μοντέλο διαθέτει αυξημένη ακαμψία και βελτιωμένη ανάρτηση, αλλά και ανασχεδιασμένη εμπρός γρίλια και διαφορετικά καθίσματα.
Αρκετές αισθητικές και σημαντικές μηχανικές αλλαγές έχει η βελτιωμένη έκδοση του Mazda2 που παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία. Το νέο μοντέλο διαθέτει αυξημένη ακαμψία και βελτιωμένη ανάρτηση, αλλά και ανασχεδιασμένη εμπρός γρίλια και διαφορετικά καθίσματα.
Το πιο σημαντικό νέο ωστόσο είναι η δημιουργία μιας νέας έκδοσης, η οποία στην Ιαπωνία ονομάζεται «13-Skyactiv». Η έκδοση αυτή έχει φτιαχτεί ειδικά για τον ολοκαίνουριο κινητήρα Skyactiv-G 1,3 lt. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο! Έχει σχέση συμπίεσης 14,0:1 (τιμή ρεκόρ για κινητήρα μαζικής παραγωγής) και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Η μέγιστη απόδοσή του φθάνει τους 84 PS στις 5.400 rpm και η μέγιστη ροπή τα 11,4 kgm στις 4.000 rpm. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα ωστόσο είναι η μικτή κατανάλωση: μόλις 3,33 lt/100 km!
Στην επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης συμβάλει επίσης το νέο σύστημα i-Stop και η αεροδυναμική ποδιά κάτω από το πάτωμα και η αεροτομή στην οροφή, οι οποίες ελέγχουν τη ροή του αέρα. Εμφανισιακά η έκδοση 13-Skyactiv ξεχωρίζει από τα μπλε δαχτυλίδια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, το σηματάκι στο πίσω μέρος και το μπλε μεταλλικό κάλυμμα του κινητήρα.
Προκειμένου να ενθαρρύνουν την οικονομική οδήγηση, οι άνθρωποι της Mazda τοποθέτησαν στο ανανεωμένο τους μοντέλο ένα σύστημα που ονομάζουν «i-DM». Αυτό ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις κινήσεις του τιμονιού, του πεντάλ του γκαζιού και του πεντάλ των φρένων και βαθμολογεί τον οδηγό σε κάθε διαδρομή. Προσπαθώντας ο οδηγός να βελτιώσει την συνολική του βαθμολογία, βελτιώνει και τις ικανότητές του στην οικονομική οδήγηση.
Ποια είναι γνώμη σας για το ανανεωμένο Mazda2 και τον κινητήρα Skyactiv-G;
Θα τον επιλέγατε έναντι ενός turbo συνόλου αντίστοιχου κυβισμού με μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά και πιο υψηλή κατανάλωση;
Το πιο σημαντικό νέο ωστόσο είναι η δημιουργία μιας νέας έκδοσης, η οποία στην Ιαπωνία ονομάζεται «13-Skyactiv». Η έκδοση αυτή έχει φτιαχτεί ειδικά για τον ολοκαίνουριο κινητήρα Skyactiv-G 1,3 lt. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο! Έχει σχέση συμπίεσης 14,0:1 (τιμή ρεκόρ για κινητήρα μαζικής παραγωγής) και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Η μέγιστη απόδοσή του φθάνει τους 84 PS στις 5.400 rpm και η μέγιστη ροπή τα 11,4 kgm στις 4.000 rpm. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα ωστόσο είναι η μικτή κατανάλωση: μόλις 3,33 lt/100 km!
Στην επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης συμβάλει επίσης το νέο σύστημα i-Stop και η αεροδυναμική ποδιά κάτω από το πάτωμα και η αεροτομή στην οροφή, οι οποίες ελέγχουν τη ροή του αέρα. Εμφανισιακά η έκδοση 13-Skyactiv ξεχωρίζει από τα μπλε δαχτυλίδια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, το σηματάκι στο πίσω μέρος και το μπλε μεταλλικό κάλυμμα του κινητήρα.
Προκειμένου να ενθαρρύνουν την οικονομική οδήγηση, οι άνθρωποι της Mazda τοποθέτησαν στο ανανεωμένο τους μοντέλο ένα σύστημα που ονομάζουν «i-DM». Αυτό ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις κινήσεις του τιμονιού, του πεντάλ του γκαζιού και του πεντάλ των φρένων και βαθμολογεί τον οδηγό σε κάθε διαδρομή. Προσπαθώντας ο οδηγός να βελτιώσει την συνολική του βαθμολογία, βελτιώνει και τις ικανότητές του στην οικονομική οδήγηση.
Ποια είναι γνώμη σας για το ανανεωμένο Mazda2 και τον κινητήρα Skyactiv-G;
Θα τον επιλέγατε έναντι ενός turbo συνόλου αντίστοιχου κυβισμού με μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά και πιο υψηλή κατανάλωση;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα