Το νέο Audi Α5 και S5!

Σε περιορισμένης έκτασης facelift στο Α5 προχωράει η Audi. Ολες οι εκδόσεις του (Coupe, Cabrio, Sportback) θα διαθέτουν νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, ενώ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχει δεχτεί και η εμπρόσθια μάσκα.

Σε περιορισμένης έκτασης facelift στο Α5 προχωράει η Audi. Ολες οι εκδόσεις του (Coupe, Cabrio, Sportback) θα διαθέτουν νέα φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, ενώ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχει δεχτεί και η εμπρόσθια μάσκα.
Από εκεί και πέρα και σύμφωνα πάντα με τους Γερμανούς, οι κινητήρες έχουν ρυθμιστή έτσι ώστε να είναι πιο οικονομικοί και πιο «οικολογικοί», κρατώντας όμως την ίδια απόδοση.

Τα ανανεωμένα μηχανικά σύνολα καταναλώνουν κατά 11% λιγότερο καύσιμο και εκπέμπουν έως και 22% λιγότερους ρύπους. Πέρα από τις όποιες ρυθμίσεις κάνανε οι Γερμανοί μηχανικοί, αυτό επιτυγχάνεται και λόγω του συστήματος Start/Stop που πλέον τοποθετήθηκε και στο νέο Α5, αλλά και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Συνολικά οι κινητήρες του Α5 θα είναι οκτώ (4 βενζίνης και 4 πετρελαίου). Ο γνώριμος των 1.8lt TFSI, απόδοσης 170 PS θα κινεί τη βασική έκδοση, με την μέση κατανάλωση να είναι στα 5.7 lt/100km.

Ακολουθεί ο 2λιτρος TFSI (211PS), ο V6 3.0lt (272 PS) και ο κορυφαίος, που θα απογειώνει την έκδοση S, 3.0 lt TFSI απόδοσης 333 ίππων! Ναι, η Audi κάνει downsizing στο S5 (κάτι που είχαμε αποκαλύψει καιρό τώρα) και αντί του V8 των 4.2lt FSI (354 PS), τοποθετεί έναν V6 με 20% χαμηλότερη κατανάλωση από το V8. Πιο συγκεκριμένα, το S5 έχει μέση κατανάλωση μόλις 8,1 lt/100 km. Αυτό τουλάχιστον ανακοινώνει η Audi… Σημειώστε δε, πως παρότι ο νέος κινητήρας του S5 διαθέτει λιγότερα άλογα, οι επιδόσεις του είναι σχεδόν όμοιες, με τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε 4.9 sec (δηλαδή 0.2 ταχύτερο από το απερχόμενο S5).

Σε ότι αφορά τους πραγματικά «πράσινους» κινητήρες, που δεν είναι άλλοι από τους diesel, το Α5 θα διαθέτει τον γνώριμο 2λιτρο TDI, απόδοσης 177PS (κατανάλωση 4.7lt/100km) και τον 3λιτρο TDI με δύο απόδοσης, 204 και 245 PS και με κατανάλωση μόλις 4.9lt/100km (εκπομπές CO2 μόλις 129 gr/km).
Σ’ ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, δε θα υπάρξουν εκπλήξεις, με το 6τάχυτο μηχανικό και το 6τάχυτο αυτόματο DSG να είναι στη γκάμα.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr