Νέοι και βελτιωμένοι κινητήρες για το Opel Insignia
11.08.2011
23:51
Αρκετές μηχανικές βελτιώσεις θα έχει το ανανεωμένο Opel Insignia. Εξωτερικά οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν μόνο ένα νέο μεταλλικό χρώμα και νέες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί δύο νέα και αρκετά πιο προηγμένα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας...
Αρκετές μηχανικές βελτιώσεις θα έχει το ανανεωμένο Opel Insignia. Εξωτερικά οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν μόνο ένα νέο μεταλλικό χρώμα και νέες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί δύο νέα και αρκετά πιο προηγμένα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (που αποθηκεύουν τα δεδομένα των χαρτών πλοήγησης σε κάρτες SD, για πιο εύκολη αναβάθμιση), καθώς και νέα δερμάτινη επένδυση στο σαλόνι.
Επίσης, στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί βελτιωμένη κάμερα του συστήματος προειδοποίησης ατυχήματος.
Οι βασικές βελτιώσεις στο νέο Insignia πάντως αφορούν τους κινητήρες. Το σύνολο των 1,8 lt αποσύρεται και τη θέση του παίρνει ένα μοτέρ 1,4 lt ecoFLEX με απόδοση 140 PS και μέγιστη ροπή 20,4 kgm.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, σύστημα start/stop, αεροδυναμικό δάπεδο και ελαστικά χαμηλής αντίστασης τριβής. Η μικτή του κατανάλωση είναι 5,7 lt/100 km και η εκπομπές ρύπων δεν υπερβαίνουν τα 134 g/km σε μικτές συνθήκες. Το Insignia με αυτόν τον κινητήρα χρειάζεται 10,9 sec για τα 0-100 km/h και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 205 km/h.
Οι άνθρωποι της Opel βελτίωσαν σημαντικά και τον δίλιτρο κινητήρα της τετρακίνητης έκδοσης. Το αναβαθμισμένο σύνολο αποδίδει πλέον 30 PS παραπάνω (250 PS) και 5,1 kgm ροπής περισσότερα (40,8 kgm). Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρίας κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση (κατά 0,5 lt/100 km) και τις εκπομπές ρύπων (κατά 12 g/km)!
Η προσθιοκίνητη δίλιτρη έκδοση έχει κινητήρα ίδιας απόδοσης με τον τωρινό (220 PS), όμως η κατανάλωση είναι πλέον μικρότερη κατά 0,5 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων κατά 10 g/km.
Το ανανεωμένο Insignia θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και λογικά θα είναι διαθέσιμο προς πώληση τον ίδιο μήνα (όπως μας έχουν συνηθίσει στην Opel).
Επίσης, στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί βελτιωμένη κάμερα του συστήματος προειδοποίησης ατυχήματος.
Οι βασικές βελτιώσεις στο νέο Insignia πάντως αφορούν τους κινητήρες. Το σύνολο των 1,8 lt αποσύρεται και τη θέση του παίρνει ένα μοτέρ 1,4 lt ecoFLEX με απόδοση 140 PS και μέγιστη ροπή 20,4 kgm.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, σύστημα start/stop, αεροδυναμικό δάπεδο και ελαστικά χαμηλής αντίστασης τριβής. Η μικτή του κατανάλωση είναι 5,7 lt/100 km και η εκπομπές ρύπων δεν υπερβαίνουν τα 134 g/km σε μικτές συνθήκες. Το Insignia με αυτόν τον κινητήρα χρειάζεται 10,9 sec για τα 0-100 km/h και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 205 km/h.
Οι άνθρωποι της Opel βελτίωσαν σημαντικά και τον δίλιτρο κινητήρα της τετρακίνητης έκδοσης. Το αναβαθμισμένο σύνολο αποδίδει πλέον 30 PS παραπάνω (250 PS) και 5,1 kgm ροπής περισσότερα (40,8 kgm). Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρίας κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση (κατά 0,5 lt/100 km) και τις εκπομπές ρύπων (κατά 12 g/km)!
Η προσθιοκίνητη δίλιτρη έκδοση έχει κινητήρα ίδιας απόδοσης με τον τωρινό (220 PS), όμως η κατανάλωση είναι πλέον μικρότερη κατά 0,5 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων κατά 10 g/km.
Το ανανεωμένο Insignia θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και λογικά θα είναι διαθέσιμο προς πώληση τον ίδιο μήνα (όπως μας έχουν συνηθίσει στην Opel).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr