To Abarth 695 Competizione των 180PS

To Abarth 695 Competizione των 180PS

Η ειδική αυτή έκδοση απευθύνεται στους φανατικούς των σπορ αυτοκινήτων και στηρίζεται στο Abarth 500 Assetto Corsa. Όπως σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο τα πίσω καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από roll bar που δένει με τα εμπρός μαύρα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες ενθέσεις...

To Abarth 695 Competizione των 180PS
Η ειδική αυτή έκδοση απευθύνεται στους φανατικούς των σπορ αυτοκινήτων και στηρίζεται στο Abarth 500 Assetto Corsa.
Όπως σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο τα πίσω καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από roll bar που δένει με τα εμπρός μαύρα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες ενθέσεις Alcantara®, μαζί με σκελετό και βάση από ανθρακονήματα. Εντυπωσιάζουν οι κόκκινες ραφές, το λογότυπο «695» και τα γραφικά «Competizione».

Το ταμπλό από ανθρακονήματα διαθέτει δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP  με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την  Magneti Marelli. Στην κεντρική κονσόλα  υπάρχει λογότυπο που αναφέρει τον αύξοντα αριθμό της περιορισμένης έκδοσης.
Κλείσιμο

Τα αγωνιστικά πεντάλ έχουν το λογότυπο του Σκορπιού, ενώ η ανθρακονημάτινη φάσα στο ταμπλό έχει γραφικά «695 Competizione» σε φινίρισμα αλουμινίου. Η ειδική αυτή σειρά αυτοκινήτων έχει φώτα Xenon, ζάντες 17 ιντσών από το «Abarth 695 Tributo Ferrari» στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και δαγκάνες φρένων και καπάκια ζαντών σε κόκκινο χρώμα.

Συνάδοντας με τον αγωνιστικό του χαρακτήρα, το Abarth 695 Competizione είναι εφοδιασμένο με ένα 1,4 Turbo T-Jet 16v κινητήρα, που αποδίδει 180PS. Συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο «Abarth Competizione», που διαθέτει paddles στο τιμόνι, πραγματοποιεί ταχύτατες αλλαγές και διαθέτει δύο λειτουργίες: «Street» με αυτόματη λειτουργία και «Track» όπου οι αλλαγές γίνονται χειροκίνητα.  

Όπως και στο 695 Tributo Ferrari, οι αναρτήσεις και τα φρένα έχουν ενισχυθεί κατάλληλα: Δίσκοι Brembo 305 χλστ. με 4πιστονες δαγκάνες  και ειδικά αμορτισέρ εγγυώνται πως η διαχείριση των επιδόσεων γίνεται με ασφαλή τρόπο. Το πακέτο ολοκληρώνει μια διπλής λειτουργίας «Record Monza» εξάτμιση  μεταβλητής ανάστροφης πίεσης, που σχεδιάστηκε για να βελτιώνει τις επιδόσεις και τον ήχο πάνω από τις 3,000 σ.α.λ.

Το διθέσιο αυτό μοντέλο αποτελεί νοσταλγό μιας εποχής όπως τα Abarth σχεδιασμένα για το δρόμο μπορούσαν εύκολα να χρησιμοποιηθούν στην πίστα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης