Alfa 4C: Φόρεσε τα… κυριλέ της!

Μετά την κόκκινη Alfa 4C, που έκλεψε καρδιές πέρσι τον Μάρτιο στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, η Ιταλίδα φόρεσε μία πιο… κυριλέ ενδυμασία. Έτσι, η ασημί πλέον 4C εμφανίζεται στην Φρανκφούρτη όντας πλέον ένα βήμα πριν ξεκινήσει η παραγωγή της. Μάλιστα...

Μετά την κόκκινη Alfa 4C, που έκλεψε καρδιές πέρσι τον Μάρτιο στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, η Ιταλίδα φόρεσε μία πιο… κυριλέ ενδυμασία. Έτσι, η ασημί πλέον 4C εμφανίζεται στην Φρανκφούρτη όντας πλέον ένα βήμα πριν ξεκινήσει η παραγωγή της.
Μάλιστα στους καθρέπτες της, η Alfa Romeo έχει τοποθετήσει την Ιταλική σημαία με την ένδειξη 150, όπου αναφέρεται στην επέτειο των 150 ετών της Ιταλικής Δημοκρατίας.

Το όνομα «4C» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του 4κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα (άμεσος ψεκασμός, διπλός μεταβλητός χρονισμός, τεχνολογία scavenging για μηδενισμό του turbo lag) που αποδίδει πάνω από 200 ίππου, δύναμη που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του νέου, ξηρού τύπου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT». Η  4C επιταχύνει από τα 0-100 km/h, σε λιγότερα από 5’’ και η τελική της ταχύτητα είναι στα 250 km/h.

Η ανάρτηση της Alfa Romeo 4C διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα MacPherson πίσω, με τους Ιταλού σαν τονίσουν πως υπάρχει εξαιρετική σχέση βάρους/ισχύος (4 κιλά ανά ίππο), ενώ κατανομή βάρους είναι 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr