H Porsche Panamera GTS!

Διευρύνετε η γκάμα της Porsche Panamera με την έκδοση GTS. Ετσι μετά την S την 4S, την turbo, την υβριδική, αλλά και την diesel, η GTS η οποία είναι στημένη πάνω στην τετρακίνητη έκδοση. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, με...

Διευρύνετε η γκάμα της Porsche Panamera με την έκδοση GTS. Ετσι μετά την S την 4S, την turbo, την υβριδική, αλλά και την diesel, η GTS η οποία είναι στημένη πάνω στην τετρακίνητη έκδοση. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, με τις εισαγωγές αέρα να είναι μεγαλύτερες, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ημιμπάκετ σπορ καθίσματα που είναι ντυμένα με Alcantara και δέρμα. Οι τροχοί δε «φορούν»  ζάντες 19 ιντσών, με ελαστικά 255/45 εμπρός και 285/40 πίσω.

Κάτω από το καπό «φιλοξενείτε» ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 4,8 λίτρων, απόδοσης  430 ίππων, και 52 kgm ροπής. Η Panamera GTS διαθέτει το PDF αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των επτά σχέσεων το οποίο με το πακέτο Sport Chrono απογειώνουν την οικογενειακή Porsche στα 4,3sec για το 0-100km/h, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 290km/h.

Σημειώστε ότι τα παράπονα των κατόχων της Panamera, ότι δηλαδή δεν μπορούν να απολαύσουν τον ήχο του κινητήρα λόγω της καλή ηχομόνωσης του εσωτερικού, εισακούστηκαν. Ετσι η Porsche τοποθέτησε το Sound Symposer που μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα και της εξάτμισης στο εσωτερικό της GTS και αυτό όποτε θέλει ο οδηγός και στην ένταση που επιθυμεί.
Γιατί και οι… Μπαμπάδες έχουν ψυχή!






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr