Δοκιμάζουμε το Opel Astra GTC
Δοκιμάζουμε το Opel Astra GTC
Δοκιμάζουμε το άρτι αφιχθέν Astra GTC με τον κινητήρα 1,6 lt, 180 PS, το οποίο κατάφερε να ομορφύνει την καθημερινότητά μας!
UPD:
Εν αρχή ην η εμφάνιση και το νέο 3θυρο Astra GTC σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. «Σαν Megane Coupe που πήγε γυμναστήριο και αύξησε τον μυϊκό του όγκο» ήταν ένα πολύ πετυχημένο σχόλιο που ακούσαμε.
H Opel διαθέτει μακρόχρονη πετυχημένη παράδοση στην αισθητική του συγκεκριμένου μοντέλου και το νέο Astra GTC έχει όλα τα φόντα να τη συνεχίσει.
Κοιτώντας το από μπροστά, κυριαρχεί η εταιρική ταυτότητα, από το πλάι οι μύες του διαγράφονται έντονα, ενώ οι θηριώδεις 20αρες ζάντες με τα τριγωνικά μαύρα φιλέτα συμπληρώνουν το σφηνοειδές σχήμα. Το πίσω μέρος είναι επιβλητικό, μένεις δε παραπονεμένος βλέποντας τη μονή απόληξη της εξάτμισης, καθώς το σχήμα σε προδιαθέτει για κάτι πιο σκληροπυρηνικό.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, κυριαρχεί η σπορ αίσθηση του κουπέ. Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης και νιώθει ότι «φορά» το αυτοκίνητο. Η σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel με τα πολλά κουμπιά στην κονσόλα βοηθά στον χειρισμό των συστημάτων του αυτοκινήτου. Η οθόνη που είναι διπλάσια από αυτή του iPhone σας φιλοξενεί ένα σύστημα πλοήγησης με κορυφαία γραφικά.
Φυσικά υπάρχουν οι απαραίτητες θύρες USB, SD. Το μάτι σταματά στον διακόπτη Sport. Επιλέγοντάς τον, ο οδηγός νιώθει την ανάρτηση να σφίγγει (CDC) ώστε να βελτιστοποιηθεί το κράτημα, ενώ ταυτόχρονα η απόκριση στο γκάζι γίνεται πιο άμεση. Το τιμόνι που σκληραίνει όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα γίνεται ακόμη πιο κοφτερό στην επιλογή Sport. Στην άλλη επιλογή (Tour) ο συνεχής έλεγχος της απόσβεσης ελαχιστοποιεί τον καλπασμό στο ταξίδι.
Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 lt, 180 PS.
Ταξιδέψαμε βράδυ κουρασμένοι και πραγματικά η ποιότητα του αυτοκινήτου μας έφτιαξε το κέφι. Το αεροδυναμικό αμάξωμα κρύβει τα χιλιόμετρα, η ροπή του κινητήρα σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, ενώ η δύναμή του σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε ένα απαιτητικό προσπέρασμα.
Βγαίνοντας από την Εθνική στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, αρχίζουν τα ωραία. Το Opel Astra GTC χάρη και στη χρήση του ειδικού επικυκλικού βραχίονα της εμπρός ανάρτησης HiPer Strut (σ.σ.: προέρχεται από το Insignia OPC) πραγματοποιεί με το παραπάνω όλα όσα σε προδιαθέτει το σχήμα του.
H Opel διαθέτει μακρόχρονη πετυχημένη παράδοση στην αισθητική του συγκεκριμένου μοντέλου και το νέο Astra GTC έχει όλα τα φόντα να τη συνεχίσει.
Κοιτώντας το από μπροστά, κυριαρχεί η εταιρική ταυτότητα, από το πλάι οι μύες του διαγράφονται έντονα, ενώ οι θηριώδεις 20αρες ζάντες με τα τριγωνικά μαύρα φιλέτα συμπληρώνουν το σφηνοειδές σχήμα. Το πίσω μέρος είναι επιβλητικό, μένεις δε παραπονεμένος βλέποντας τη μονή απόληξη της εξάτμισης, καθώς το σχήμα σε προδιαθέτει για κάτι πιο σκληροπυρηνικό.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, κυριαρχεί η σπορ αίσθηση του κουπέ. Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης και νιώθει ότι «φορά» το αυτοκίνητο. Η σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel με τα πολλά κουμπιά στην κονσόλα βοηθά στον χειρισμό των συστημάτων του αυτοκινήτου. Η οθόνη που είναι διπλάσια από αυτή του iPhone σας φιλοξενεί ένα σύστημα πλοήγησης με κορυφαία γραφικά.
Φυσικά υπάρχουν οι απαραίτητες θύρες USB, SD. Το μάτι σταματά στον διακόπτη Sport. Επιλέγοντάς τον, ο οδηγός νιώθει την ανάρτηση να σφίγγει (CDC) ώστε να βελτιστοποιηθεί το κράτημα, ενώ ταυτόχρονα η απόκριση στο γκάζι γίνεται πιο άμεση. Το τιμόνι που σκληραίνει όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα γίνεται ακόμη πιο κοφτερό στην επιλογή Sport. Στην άλλη επιλογή (Tour) ο συνεχής έλεγχος της απόσβεσης ελαχιστοποιεί τον καλπασμό στο ταξίδι.
Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 lt, 180 PS.
Ταξιδέψαμε βράδυ κουρασμένοι και πραγματικά η ποιότητα του αυτοκινήτου μας έφτιαξε το κέφι. Το αεροδυναμικό αμάξωμα κρύβει τα χιλιόμετρα, η ροπή του κινητήρα σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, ενώ η δύναμή του σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε ένα απαιτητικό προσπέρασμα.
Βγαίνοντας από την Εθνική στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, αρχίζουν τα ωραία. Το Opel Astra GTC χάρη και στη χρήση του ειδικού επικυκλικού βραχίονα της εμπρός ανάρτησης HiPer Strut (σ.σ.: προέρχεται από το Insignia OPC) πραγματοποιεί με το παραπάνω όλα όσα σε προδιαθέτει το σχήμα του.
Σε αυτό προφανώς έπαιξαν ρόλο και τα ελαστικά που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, καθώς τα Conti Contact 5 είναι από τα κορυφαία σπορ ελαστικά της αγοράς και η διάσταση 245/40/20 υπερβολική ίσως για ένα μεσαίο σπορ αυτοκίνητο.
Οπως και να έχει, το Astra GTC έστριβε με ταχύτητες εξωφρενικά υψηλές, ακολουθώντας με τη μια την πορεία που χάραζες με το τιμόνι χωρίς ψαρέματα ή δισταγμούς.
Παρότι προσπαθήσαμε άκομψα να το φέρουμε σε δύσκολη θέση, κρατήθηκε στο ύψος του εύκολα.
Συνολικά πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση από την Opel, που θα πρέπει να δει ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας. Διατίθεται επίσης με μικρότερο κινητήρα 1,4 lt 120/140 PS αλλά και δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα. Θεωρούμε τον κινητήρα των 1,6 lt, 180 PS μονόδρομο για το συγκεκριμένο μοντέλο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ OPEL Astra GTC
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 180 PS/5.500rpm
Ροπή: 23.4 kgm/2.200
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 9,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 168 gr/km
Βάρος: 1437 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.466/1.840/1.482 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 336 ευρώ
Τιμή: 20.550 ευρώ
Οπως και να έχει, το Astra GTC έστριβε με ταχύτητες εξωφρενικά υψηλές, ακολουθώντας με τη μια την πορεία που χάραζες με το τιμόνι χωρίς ψαρέματα ή δισταγμούς.
Παρότι προσπαθήσαμε άκομψα να το φέρουμε σε δύσκολη θέση, κρατήθηκε στο ύψος του εύκολα.
Συνολικά πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση από την Opel, που θα πρέπει να δει ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας. Διατίθεται επίσης με μικρότερο κινητήρα 1,4 lt 120/140 PS αλλά και δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα. Θεωρούμε τον κινητήρα των 1,6 lt, 180 PS μονόδρομο για το συγκεκριμένο μοντέλο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ OPEL Astra GTC
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 180 PS/5.500rpm
Ροπή: 23.4 kgm/2.200
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 9,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 168 gr/km
Βάρος: 1437 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.466/1.840/1.482 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 336 ευρώ
Τιμή: 20.550 ευρώ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα