Δοκιμάζουμε το Fiat Panda 1.3 Multijet

Και μικρό και ευρύχωρο και οικονομικό και σβέλτο και σπορ και άνετο. Το νέο Panda 1.3 Multijet είναι ένα από τα πληρέστερα μικρά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!

Οταν επιλέγεις ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με μήκος κάτω από τέσσερα μέτρα, ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις σε διάφορους τομείς... Το καινούργιο Panda, ωστόσο, ιδιαίτερα στην έκδοση 1.3 Multijet σου δίνει την αίσθηση ότι δεν χάνεις και πολλά, σε σχέση με κάποιον που οδηγεί ένα μεγαλύτερο κι ακριβότερο αυτοκίνητο. Και αυτή η αίσθηση (ότι δηλαδή παίρνεις περισσότερα απ’ όσα περιμένεις) είναι αυτή που κυριαρχεί σήμερα...

Οι Ιταλοί σχεδιαστές έκαναν εξαιρετική δουλειά και στο εσωτερικό, το οποίο εκτός από όμορφο είναι και πολύ ποιοτικό (ίσως το πιο ποιοτικό Fiat)! Μπορεί το μεταξόνιο του Panda να παρέμεινε ίδιο, αλλά το μήκος και το πλάτος του αυξήθηκαν, με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον περισσότερος χώρος για τους επιβάτες και τις αποσκευές (225-270 lt, ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος). Στο πίσω μέρος μπορούν να καθίσουν έως και τρεις ενήλικοι, με επαρκή χώρο για τα πόδια τους και πάρα πολύ χώρο για το κεφάλι!

Η αλήθεια είναι ότι όλα τα παραπάνω τα περιμέναμε από το νέο Panda... Αυτό που δεν περιμέναμε είναι πόσο καλύτερα πατάει πλέον στον δρόμο! Οι κλίσεις έχουν μειωθεί σημαντικά, η ανάρτηση είναι περισσότερο σφιχτή αλλά επαρκώς άνετη και το κράτημα ξεπερνά τις προσδοκίες για αυτοκίνητο πόλης. Μπορεί το νέο Panda να μη στρίβει σαν το Fiat 500 (έχει πλεονέκτημα λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους), αλλά κινείται με ασφάλεια ακόμη κι αν αποφασίσεις να το πιέσεις αρκετά.

Οντας πολύ πιο άκαμπτο από τον πρόγονό του κι έχοντας βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι (θα μπορούσε πάντως να είναι ακόμη καλύτερο), το νέο μοντέλο σού προσφέρει αίσθηση ασφάλειας και ποιότητα κύλισης που ελάχιστα μοντέλα αυτής της κατηγορίας μπορούν να σου δώσουν.

Η έκδοση του νέου Panda που οδηγήσαμε είναι η καλύτερη! Ο πετρελαιοκινητήρας 1.3 Multijet ταιριάζει γάντι σ’ αυτό το αυτοκίνητο και αναδεικνύει τις δυνατότητές του. Μη σας ξεγελά η μέτρια επίδοση στην επιτάχυνση από στάση (0-100 km/h σε 12,8 sec)... Στις επιταχύνσεις εν κινήσει ο κινητήρας των 75 PS στις 4.000 rpm και των 19,4 kgm μόλις στις 1.500 rpm χαρίζει ζωντάνια ανάλογη ενός μοτέρ βενζίνης 100 ή και περισσότερων ίππων! Επιπρόσθετα, ο 1.3 Multijet είναι πολύ οικονομικός (μικτή κατανάλωση μόλις 3,9 lt/100 km).

Δυστυχώς όμως, μόλις για 4 γραμμάρια ρύπων ανά χιλιόμετρο χάνει την απαλλαγή από τα τέλη ταξινόμησης (τα οποία είναι μόλις 93,60 ευρώ).
Η τιμή των 13.600 ευρώ είναι υψηλότερη κατά 1.200 ευρώ απ’ αυτήν του Panda με τον κινητήρα 0.9 MutliAir και τον ίδιο εξοπλισμό, όμως κατά την άποψή μας αξίζει 100% να επιλέξετε το ντιζελάκι!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.248 cc
Ισχύς: 75 PS / 4.000 rpm
Ροπή:   19,4 kgm / 1.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 168 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 12,8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 3,9 lt
Εκπομπές CO2: 104 g/km
Βάρος: 1.035 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 6.653/1.643/1.551 mm
Χώρος αποσκευών: 225-270 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 93,60 €
Τιμη: 13.600 €






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr