Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake: Daddy cool
11.07.2012
16:28
Λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη της νέας Mercedes CLS Shooting Brake, ήρθε η σειρά της AMG να παρουσιάσει τη δική της εκδοχή για το μεγάλο πολυτελές coupe με τις 5 πόρτες. Η CLS 63 AMG Shooting Brake εξοπλίζεται με τον 5.5 V8 biturbo, ο οποίος αποδίδει...
Λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη της νέας Mercedes CLS Shooting Brake, ήρθε η σειρά της AMG να παρουσιάσει τη δική της εκδοχή για το μεγάλο πολυτελές coupe με τις 5 πόρτες. Η CLS 63 AMG Shooting Brake εξοπλίζεται με τον 5.5 V8 biturbo, ο οποίος αποδίδει 525 PS, όμως στην περιορισμένη έκδοση Edition 1 προσφέρει άλλα 32 PS, ανεβάζοντας τη μέγιστη ισχύ στα 557 PS. Η μέγιστη ροπή είναι αντίστοιχα 71,4 και 81,6 kgm, η οποία στην πρώτη περίπτωση εμφανίζεται στις 1.750 rpm και διατηρείται έως τις 5.250, ενώ στη δεύτερη από τις 2.000 έως τις 4.500 rpm.
Το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά τόσο της CLS 63 AMG Shooting Brake όσο και της ακόμη πιο σκληροπυρηνικής «Edition 1» έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Οκτώβριο. Οι επιδόσεις τους είναι ανάλογες κάθε δημιουργήματος του οίκου AMG. Επιτάχυνση στα 100 km/h σε μόλις 4,4 sec (4,3 για την Edition 1), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι – με τη συμβολή και του start/stop – 10,1 lt./100 km και η εκπομπή ρύπων 235 gr. CO2 ανά km (κοινά στοιχεία και στις δύο εκδόσεις ισχύος του κινητήρα).
Και βέβαια δεν θα μπορούσαν να λείπουν το sport κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed και η ανάλογη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL. Το σύστημα μετάδοσης έχει τέσσερις θέσεις λειτουργίας: τη C (Controlled Efficiency) με ενεργό συνέχεια το σύστημα start/stop, την S (Sport), τη S+ (Sport plus) και τη χειροκίνητη M (Manual). Ρυθμιζόμενη από τον οδηγό είναι και η ανάρτηση (μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Sport και Sport plus), όπως και ο βαθμός εμπλοκής του ESP.
Το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά τόσο της CLS 63 AMG Shooting Brake όσο και της ακόμη πιο σκληροπυρηνικής «Edition 1» έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Οκτώβριο. Οι επιδόσεις τους είναι ανάλογες κάθε δημιουργήματος του οίκου AMG. Επιτάχυνση στα 100 km/h σε μόλις 4,4 sec (4,3 για την Edition 1), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι – με τη συμβολή και του start/stop – 10,1 lt./100 km και η εκπομπή ρύπων 235 gr. CO2 ανά km (κοινά στοιχεία και στις δύο εκδόσεις ισχύος του κινητήρα).
Και βέβαια δεν θα μπορούσαν να λείπουν το sport κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed και η ανάλογη ανάρτηση AMG RIDE CONTROL. Το σύστημα μετάδοσης έχει τέσσερις θέσεις λειτουργίας: τη C (Controlled Efficiency) με ενεργό συνέχεια το σύστημα start/stop, την S (Sport), τη S+ (Sport plus) και τη χειροκίνητη M (Manual). Ρυθμιζόμενη από τον οδηγό είναι και η ανάρτηση (μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Sport και Sport plus), όπως και ο βαθμός εμπλοκής του ESP.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr