Το Δεκέμβριο στην Ελλάδα το νέο Auris (upd)

Με πιο sport εμφάνιση, ποιοτικότερο εσωτερικό και οικονομικότερους κινητήρες, το νέο Auris θα συνεχίσει την επιτυχή πορεία του προκατόχου του. Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και το υβριδικό Auris.

Με πιο sport εμφάνιση, ποιοτικότερο εσωτερικό και οικονομικότερους κινητήρες, το νέο Auris θα συνεχίσει την επιτυχή πορεία του προκατόχου του. Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και το υβριδικό Auris.
Στην Ελλάδα το περιμένουμε πριν το τέλος του 2012, με την έναρξη των παραγγελιών να ορίζεται για το Δεκέμβριο. Λίγο νωρίτερα θα μάθουμε και τις τιμές διάθεσης του ιαπωνικού οικογενειακού στη χώρα μας.

Το νέο Auris έχει μήκος 4,27 m (ελαφρά μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο), το ίδιο πλάτος (1,76 m), είναι όμως κατά 55 mm πιο χαμηλό (1,46 m), με αποτέλεσμα να έχει πιο επιθετική παρουσία στο δρόμο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2,6 m, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 360 lt., ακόμη και στην υβριδική έκδοση.

Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό της Toyota δείχνει αναμφίβολα πιο γοητευτικό και λιγότερο συντηρητικό. Η στενή μάσκα, σε σχήμα «V», συνδέεται με τα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και τους προβολείς ομίχλης στα δύο άκρα του. Χαρακτηριστική είναι η έντονη κλίση της μπροστινής κολώνας, ένα επιπλέον sport χαρακτηριστικό. Την εικόνα της… ουράς συνθέτουν το μικρό τζάμι της πέμπτης πόρτας, ο ογκώδης προφυλακτήρας και τα φώτα που εκτείνονται ως τη φαρδιά πίσω κολώνα.

Δύο εκδόσεις βενζίνης, δύο πετρελαίου και μία υβριδική, συνθέτουν την ευρεία γκάμα κινητήρων του νέου Auris. Ο βασικός 1.33 – τεχνολογίας VVT-i – αποδίδει 99 PS και 13 kgm ροπής στις 3.800 rpm.

Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ










Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr