Δύο επιλογές σε μια λύση που προσαρμόζεται στις ανάγκες μας, αυτό είναι το πρόγραμμα nrg hybrid 2.0 το οποίο συνδυάζει τη σιγουριά του σταθερού τιμολογίου με την ευελιξία του κυμαινόμενου σε ένα μόνο πρόγραμμα.
Ερχεται το Renault Clio με τους 200PS
Ερχεται το Renault Clio με τους 200PS
Το Clio RS, ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα του ελληνικού νεανικού κοινού, ετοιμάζεται να έρθει στη χώρα μας. Εμείς μάθαμε την ημερομηνία άφιξής του στην Ελλάδα: θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη...
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Το Clio RS, ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα του ελληνικού νεανικού κοινού, ετοιμάζεται να έρθει στη χώρα μας. Εμείς μάθαμε την ημερομηνία άφιξής του στην Ελλάδα: θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου.
Οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, πάντως στο Βέλγιο θα αρχίζουν από τα 25.480 ευρώ. Την άνοιξη θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας και το station wagon αμάξωμα, το Clio Estate. Η Renault δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τις επιδόσεις του RS, όπως 0-100 και τελική ταχύτητα, κάτι που προτίθεται να κάνει την περίοδο των δοκιμών από τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Δεν θα αποκλείαμε πάντως τα 100 km/h από στάση να έρχονται ακόμη και κάτω από 6,5 sec.
Η τέταρτη γενιά του σουπερμίνι επιδόσεων της Renault θα κυκλοφορήσει ως γνωστόν σε 5θυρο αμάξωμα και θα εξοπλίζει από αναβαθμισμένη έκδοση του 1.6 turbo, τον οποίο γνωρίζουμε και από το Nissan Juke. Αποδίδει 200 PS στις 6.000 rpm, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 24,5 kgm εμφανίζεται στις 1.750 rpm και παραμένει έως τις 5.600 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6τάχυτο κιβώτιο EDC, διπλού συμπλέκτη, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν paddles αλλαγής των σχέσεων πίσω από το τιμόνι.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, πάντως στο Βέλγιο θα αρχίζουν από τα 25.480 ευρώ. Την άνοιξη θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας και το station wagon αμάξωμα, το Clio Estate. Η Renault δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τις επιδόσεις του RS, όπως 0-100 και τελική ταχύτητα, κάτι που προτίθεται να κάνει την περίοδο των δοκιμών από τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Δεν θα αποκλείαμε πάντως τα 100 km/h από στάση να έρχονται ακόμη και κάτω από 6,5 sec.
Η τέταρτη γενιά του σουπερμίνι επιδόσεων της Renault θα κυκλοφορήσει ως γνωστόν σε 5θυρο αμάξωμα και θα εξοπλίζει από αναβαθμισμένη έκδοση του 1.6 turbo, τον οποίο γνωρίζουμε και από το Nissan Juke. Αποδίδει 200 PS στις 6.000 rpm, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 24,5 kgm εμφανίζεται στις 1.750 rpm και παραμένει έως τις 5.600 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6τάχυτο κιβώτιο EDC, διπλού συμπλέκτη, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν paddles αλλαγής των σχέσεων πίσω από το τιμόνι.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα