Lexus: Το ολοκαίνουργιο υβριδικό hatchback CT200h

Lexus: Το ολοκαίνουργιο υβριδικό hatchback CT200h

Η Lexus αποφάσισε να μπει σε… ξένα χωράφια με ένα δυναμικό hatchback που διευρύνει την γκάμα της εταιρίας στις πιο εμπορικές κατηγορίες, συγκεκριμένα σε αυτή των μικρομεσαίων premium μοντέλων. Και όπως φαίνεται τα Audi A3, ΒΜW 1, γιατί όχι και η επερχόμενη Alfa Romeo Giulietta, θα συναντήσουν από το τέλος του έτους έναν ακόμη ανταγωνιστή με ξεχωριστό χαρακτήρα μιας και το CT200h είναι υβριδικό.

Lexus: Το ολοκαίνουργιο υβριδικό hatchback CT200h
  • Η Lexus εισβάλλει στην κατηγορία των hatchback
  • To CT200h είναι υβριδικό και δανείζεται το σύστημα του Toyota Prius
  • Δυναμικό αμάξωμα που φτάνει τα 4,320 m σε μήκος
  • Η κίνηση μεταφέρεται εμπρός μέσω κιβωτίου CVT
  • Στην Ελλάδα το περιμένουμε τέλη 2010
Κλείσιμο

Η Lexus αποφάσισε να μπει σε… ξένα χωράφια με ένα δυναμικό hatchback που διευρύνει την γκάμα της εταιρίας στις πιο εμπορικές κατηγορίες, συγκεκριμένα σε αυτή των μικρομεσαίων premium μοντέλων. Και όπως φαίνεται τα Audi A3, ΒΜW 1, γιατί όχι και η επερχόμενη Alfa Romeo Giulietta, θα συναντήσουν από το τέλος του έτους έναν ακόμη ανταγωνιστή με ξεχωριστό χαρακτήρα μιας και το CT200h είναι υβριδικό.
Ουσιαστικά, το μικρότερο μοντέλο της Lexus εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα του Toyota Prius το οποίο αποτελείται από κινητήρα 1.8 VVTi που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τραβά ενέργεια από μπαταρίες. Έτσι, μπορούμε να υποθέσουμε πως το CT200h θα μπορεί να κινείται με καθαρά ηλεκτρική κίνηση για περίπου 2 km αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα περίπου 50 km/h.



Προς το παρόν δεν έχουμε επίσημα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κινητήριας διάταξης του CT200h αλλά αναμένεται να είναι ισχυρότερη από την αντίστοιχη του Prius. Την μετάδοση της ροπής στον εμπρός άξονα αναλαμβάνει κιβώτιο μεταβαλλόμενων σχέσεων (Ε-CVT) ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα (ECO, NORMAL, SPORT) ανάλογα με το στιλ οδήγησης του.



Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για στιβαρή ανάρτηση που αρμόζει στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου για αυτό στον πίσω άξονα υπάρχουν διπλά ψαλίδια. Να πούμε πως το CT200h βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα με μεταξόνιο 2.600 mm ενώ το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,320 m, το πλάτος τα 1,765 m και το ύψος τα 1,430 m. Το κόμπακτ αμάξωμα με τις επιθετικές διαθέσεις κοσμούν ζάντες 17’’ ενώ οι χώροι εκτιμάται πως θα είναι μεγαλύτεροι π.χ. από μία BMW 1 αν κρίνει κανείς από το πορτμπαγκάζ των 345 lt.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης