Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Peugeot 308 GTi με 200 ίππους!
Peugeot 308 GTi με 200 ίππους!
Η γαλλική εταιρία φαίνεται πως δεν ξεχνά τις σπορτίφ ρίζες της και ενδυναμώνει την γκάμα του 308 με την έκδοση GTi που θα προστεθεί στις επιλογές όποιου αναζητά ένα γρήγορο hatchback.
UPD:
Η γαλλική εταιρία φαίνεται πως δεν ξεχνά τις σπορτίφ ρίζες της και ενδυναμώνει την γκάμα του 308 με την έκδοση GTi που θα προστεθεί στις επιλογές όποιου αναζητά ένα γρήγορο hatchback.
Βασικός αντίπαλος του 308 GTi δεν είναι άλλος από το VW Golf GTi με το γαλλικό μοντέλο να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα από φορολογικής πλευράς μιας και εξοπλίζεται με τον 1.600άρη turbo κινητήρα τεχνολογίας twin scroll.
Αποδίδει 200 PS και 275 Nm ροπής ενώ το ίδιο μοτέρ θα τοποθετηθεί και στο επερχόμενο RCZ αλλά και στο συγγενές Citroen DS3.
Από τεχνολογικής πλευράς διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi και σύστημα άμεσου ψεκασμού ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.
Τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 7,7 sec ενώ η εταιρία τονίζει την μέση τυποποιημένη κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6,9 lt/100 km.
Σε σχέση με την έκδοση GT η ανάρτηση είναι ακόμη πιο σφιχτή με παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους (22 αντί 20 mm). Εξωτερικά το ταχύτερο 308 παραγωγής ξεχωρίζει από τις 18άρες ζάντες, τα φαρδύτερα σπόιλερ, τον αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος και τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ανάλογες race πινελιές όπως τα λευκά όργανα και το «κοφτό» τιμόνι.
Βασικός αντίπαλος του 308 GTi δεν είναι άλλος από το VW Golf GTi με το γαλλικό μοντέλο να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα από φορολογικής πλευράς μιας και εξοπλίζεται με τον 1.600άρη turbo κινητήρα τεχνολογίας twin scroll.
Αποδίδει 200 PS και 275 Nm ροπής ενώ το ίδιο μοτέρ θα τοποθετηθεί και στο επερχόμενο RCZ αλλά και στο συγγενές Citroen DS3.
Από τεχνολογικής πλευράς διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi και σύστημα άμεσου ψεκασμού ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.
Τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 7,7 sec ενώ η εταιρία τονίζει την μέση τυποποιημένη κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6,9 lt/100 km.
Σε σχέση με την έκδοση GT η ανάρτηση είναι ακόμη πιο σφιχτή με παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους (22 αντί 20 mm). Εξωτερικά το ταχύτερο 308 παραγωγής ξεχωρίζει από τις 18άρες ζάντες, τα φαρδύτερα σπόιλερ, τον αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος και τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ανάλογες race πινελιές όπως τα λευκά όργανα και το «κοφτό» τιμόνι.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα