Peugeot 3008 HYbrid4: Το πρώτο υβριδικό που «καίει» ντίζελ!
26.08.2010
08:20
Το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό μοντέλο παραγωγής «φορά» τα σήματα της Peugeot και βασίζεται στην αντίστοιχη έκδοση του 3008. Συγκεκριμένα, μετά από την πολύχρονη εξέλιξη του συστήματος HYbrid4 οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρίας...
Το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό μοντέλο παραγωγής «φορά» τα σήματα της Peugeot και βασίζεται στην αντίστοιχη έκδοση του 3008. Συγκεκριμένα, μετά από την πολύχρονη εξέλιξη του συστήματος HYbrid4 οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρίας θα παρουσιάσουν σε μερικές μέρες, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, το υβριδικό 3008 που θα σηματοδοτήσει την άφιξη και άλλων υβριδικών (έπονται τα υβριδικά RCZ και 508).
Σχετικά με το 3008 HYbrid4 τα τεχνικά χαρακτηριστικά εντυπωσιάζουν καθώς η μέση τυποποιημένη κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,8 lt/100 km ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 99 g/km. Από την άλλη, τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 8,8 sec και η τελική φτάνει τα 209 km/h. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως μιλάμε για ένα υβριδικό που συνολικά αποδίδει 200 PS και 500 Nm ροπής!
Αναλυτικότερα, το 3008 HYbrid4 εξοπλίζεται με ένα δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 163 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Τους πίσω αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας και όπως αντιλαμβάνεται κανείς με αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα σύστημα τετρακίνησης. Ο οδηγός μπορεί μέσω ενός διακόπτη να επιλέξει το πρόγραμμα κίνησης του αυτοκινήτου δίνοντας προτεραιότητα π.χ. στη σπορ ή στην οικονομική οδήγηση. Αξίζει να σημειωθεί πως το 3008 HYbrid4 μπορεί να κινηθεί για περίπου 4,5 km ως ηλεκτροκίνητο αντλώντας ενέργεια από μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Σχετικά με το 3008 HYbrid4 τα τεχνικά χαρακτηριστικά εντυπωσιάζουν καθώς η μέση τυποποιημένη κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,8 lt/100 km ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 99 g/km. Από την άλλη, τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 8,8 sec και η τελική φτάνει τα 209 km/h. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως μιλάμε για ένα υβριδικό που συνολικά αποδίδει 200 PS και 500 Nm ροπής!
Αναλυτικότερα, το 3008 HYbrid4 εξοπλίζεται με ένα δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 163 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Τους πίσω αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας και όπως αντιλαμβάνεται κανείς με αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα σύστημα τετρακίνησης. Ο οδηγός μπορεί μέσω ενός διακόπτη να επιλέξει το πρόγραμμα κίνησης του αυτοκινήτου δίνοντας προτεραιότητα π.χ. στη σπορ ή στην οικονομική οδήγηση. Αξίζει να σημειωθεί πως το 3008 HYbrid4 μπορεί να κινηθεί για περίπου 4,5 km ως ηλεκτροκίνητο αντλώντας ενέργεια από μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr