Τα πάντα για το νέο Suzuki Swift
16.09.2010
11:00
Μπορεί να μην του φαίνεται, όμως το Suzuki Swift έχει αλλάξει ριζικά και διαθέτει πολύ πιο έντονα τα στοιχεία που αγαπήσαμε στη σημερινή του γενιά...
Η πρόθεση των Ιαπώνων με την εξέλιξη της τρίτης γενιάς του Swift δεν ήταν να δημιουργήσουν κάτι καινούριο, αλλά να εξελίξουν σημαντικά αυτό που ήδη είχαν. Αυτό φαίνεται και από τις φωτογραφίες άλλωστε, στις οποίες το ολοκαίνουριο Swift μοιάζει περισσότερο με… facelift του προηγούμενου. Αυτό που ωστόσο δε φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι ότι το νέο Swift διαθέτει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 90 mm), αλλά και πιο μεγάλο μεταξόνιο (κατά 50 mm). Τα δύο αυτά στοιχεία δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (211 lt).
Οι σχεδιαστές της Suzuki δημιούργησαν ένα εντελώς καινούριο εσωτερικό, το οποίο έχει αρκετές επιρροές από το πολύ σημαντικό νέο μοντέλο τους, το Kizashi. Σε αυτό το εσωτερικό υπάρχουν μεταξύ άλλων αυτόματο σύστημα κλιματισμού, θύρα USB, σύστημα Bleutooth, αναδιπλούμενη οθόνη, σύστημα start-stop, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί κ.ά.
Swifter
Το νέο Swift προσφέρει μεγαλύτερες δόσεις απ΄αυτά που περιμένει κάποιος από ένα μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης: μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, λιγότερους ρύπους, καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το εντελώς νέο πλαίσιο είναι ελαφρύτερο και πιο στιβαρό και προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες αλλά και τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος. Προτεραιότητα των μηχανικών που εξέλιξαν το νέο Swift ήταν η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Εκτός από τις δομικές αλλαγές, οι οποίες επέφεραν μείωση του βάρους, οι Ιάπωνες δημιούργησαν και έναν καινούριο κινητήρα 1,2 lt με σύστημα διπλού VVT, ο οποίος αντικαθιστά το σύνολο των 1,3 lt που διαθέτει η σημερινή έκδοση. Το νέο μοτέρ έχει ελαφρώς αυξημένη απόδοση (94 PS στις 6.000 rpm) και μεγαλύτερη ροπή (12,0 kgm στις 4.800 rpm). Ωστόσο, οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 12,3 sec. Τελική ταχύτητα 165 km/h) είναι υποδεέστερες από αυτές του σημερινού Swift… Στον αντίποδα βέβαια υπάρχει πολύ μεγάλη βελτίωση στη μικτή κατανάλωση (5,0 lt/100 km) και στις εκπομπές ρύπων (116 g/km).
Οι σχεδιαστές της Suzuki δημιούργησαν ένα εντελώς καινούριο εσωτερικό, το οποίο έχει αρκετές επιρροές από το πολύ σημαντικό νέο μοντέλο τους, το Kizashi. Σε αυτό το εσωτερικό υπάρχουν μεταξύ άλλων αυτόματο σύστημα κλιματισμού, θύρα USB, σύστημα Bleutooth, αναδιπλούμενη οθόνη, σύστημα start-stop, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί κ.ά.
Swifter
Το νέο Swift προσφέρει μεγαλύτερες δόσεις απ΄αυτά που περιμένει κάποιος από ένα μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης: μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, λιγότερους ρύπους, καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το εντελώς νέο πλαίσιο είναι ελαφρύτερο και πιο στιβαρό και προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες αλλά και τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος. Προτεραιότητα των μηχανικών που εξέλιξαν το νέο Swift ήταν η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Εκτός από τις δομικές αλλαγές, οι οποίες επέφεραν μείωση του βάρους, οι Ιάπωνες δημιούργησαν και έναν καινούριο κινητήρα 1,2 lt με σύστημα διπλού VVT, ο οποίος αντικαθιστά το σύνολο των 1,3 lt που διαθέτει η σημερινή έκδοση. Το νέο μοτέρ έχει ελαφρώς αυξημένη απόδοση (94 PS στις 6.000 rpm) και μεγαλύτερη ροπή (12,0 kgm στις 4.800 rpm). Ωστόσο, οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 12,3 sec. Τελική ταχύτητα 165 km/h) είναι υποδεέστερες από αυτές του σημερινού Swift… Στον αντίποδα βέβαια υπάρχει πολύ μεγάλη βελτίωση στη μικτή κατανάλωση (5,0 lt/100 km) και στις εκπομπές ρύπων (116 g/km).
Η δεύτερη επιλογή κινητήρα που θα υπάρχει για το Swift είναι ένας πετρελαίου (υπήρχε και πριν, αλλά είναι βελτιωμένος) με χωρητικότητα 1,3 lt, μέγιστη ισχύ 75 PS και μέγιστη ροπή 19,4 kgm. Αργότερα αναμένεται να εμφανιστεί και μια Sport έκδοση, πιθανότατα με κινητήρα 1,6 lt. Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης, ο κινητήρας βενζίνης θα είναι διαθέσιμος είτε με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, είτε με αυτόματο τεσσάρων σχέσεων και ο κινητήρας πετρελαίου μόνο με μηχανικό πέντε σχέσεων.
Το ολoκαίνουριο Swift κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία και θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Παρισιού. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν άμεσα, το φθινόπωρο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.242 cc, 1.248 cc
Ισχύς (PS/rpm): 94 /6.000, 75 /4.000
Ροπή (kgm/rpm): 12,0 /4.800, 19,4 /1.750
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ. ή αυτόματο 4 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 165, 165
Επιτάχυνση 0-100km: 12,3 sec, 12,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,0 lt, 4,2 lt
Εκπομπές CO2 (g/km): 116, 109
Βάρος (kg): 945, 1.055
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.850/1.695/1.510mm
Χώρος αποσκευών: 211 lt
Τιμή (εκτίμηση): από 10.000€
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr