Infiniti G37 Coupe: Είναι τζι-τζι!

  • Πισωκίνητο με V6 κινητήρα 330 ίππων
  • Βασίζεται στην πλατφόρμα του Nissan 350Z

 Ποια είναι η Infiniti; Η πολυτελής θυγατρική της Nissan που έβγαλε υπερατλαντικό εισιτήριο. Για αυτό το λόγο το G37 Coupe, το διάδοχο του G35 Coupe, φαίνεται πιο «κοντινό» από ποτέ και το σίγουρο είναι πως θα το γλυκοκοιτάζουν όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό από π.χ. μία BMW 3 Coupe ή ένα Audi A5.

  • Πισωκίνητο με V6 κινητήρα 330 ίππων
  • Βασίζεται στην πλατφόρμα του Nissan 350Z

 Ποια είναι η Infiniti; Η πολυτελής θυγατρική της Nissan που έβγαλε υπερατλαντικό εισιτήριο. Για αυτό το λόγο το G37 Coupe, το διάδοχο του G35 Coupe, φαίνεται πιο «κοντινό» από ποτέ και το σίγουρο είναι πως θα το γλυκοκοιτάζουν όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό από π.χ. μία BMW 3 Coupe ή ένα Audi A5.

Όπως μαρτυρά η σχεδίασή του, πρόκειται για ένα κουπέ που μπορεί να εκπληρώσει τις οδηγικές επιθυμίες και του πιο απαιτητικού. Αν πάλι δεν σας εξιτάρουν τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, οι 18άρες ή 19άρες ζάντες, οι μυώδεις και δυναμικές γραμμές του αμαξώματος μήκους 4,65 μέτρων τότε ο αλουμινένιος V6 κινητήρας των 3,7 λίτρων με τους 330 ίππους σίγουρα θα σας πείσει για τις δυνατότητες του G37 Coupe. Θέλετε και άλλα; Τι λέτε για τα 5,5 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να «πιάσει» τα 100χλμ/ώρα από στάση;

Το μοτέρ «κρύβει» ένα τεχνολογικό τρικ, το σύστημα VVEL (Variable Valve Event and Lift) το οποίο σε συνεργασία με το CVTCS (Continuously Variable Valve Timing Control System) δεν ελέγχει μόνο τον χρονισμό αλλά και την βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου πέντε σχέσεων ή μηχανικού με έξι ενώ το σύστημα 4AWS (4-Wheel Active Steer) ελέγχει τον λόγο σχέσης του συστήματος διεύθυνσης και την λειτουργία της πίσω ανάρτησης για μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση.

Αξίζει να σημειωθεί πως το G37 Coupe βασίζεται στην πλατφόρμα «Front Mid-ship» που χρησιμοποιείται και στο Nissan 350Z ενώ στην φάση της εξέλιξης του έγιναν πολλές δοκιμές σε διάφορες ευρωπαϊκές πίστες, όπως στην διάσημη του Νürburgring.

          
  

Στο εσωτερικό τα υλικά που κυριαρχούν είναι το ξύλο και το δέρμα ενώ η μεγάλη οθόνη στο μέσο του ταμπλό απεικονίζει διάφορες λειτουργίες, όπως του συστήματος πλοήγησης, της κάμερας οπισθοπορείας και του ηχοσυστήματος της Bose. Ξεχωριστό ρετρό τόνο προσδίδει το ρολόι με τους δείκτες ενώ σε διάφορα σημεία της κονσόλας ξεχωρίζουν χρωμιωμένες λεπτομέρειες.
Όλα αυτά μπορούν να τα απολαύσουν δύο τυχεροί (οδηγός και συνοδηγός) καθώς ο χώρος για τους πίσω είναι εξαιρετικά περιορισμένος.

<KLIK> H INFINITI ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr