Τα πάντα για το νέο VW Passat
19.10.2010
18:00
Η VW διανύει εδώ και μήνες μία νέα σχεδιαστικά εποχή που σηματοδότησε το νέο Golf (μαζί με το Scirocco) και στη συνέχεια την ίδια οδό ακολούθησαν τα εξίσου νέα Polo, Touareg, Touran κ.α. Έτσι, η ανανέωση για το Passat...
Η VW διανύει εδώ και μήνες μία νέα σχεδιαστικά εποχή που σηματοδότησε το νέο Golf (μαζί με το Scirocco) και στη συνέχεια την ίδια οδό ακολούθησαν τα εξίσου νέα Polo, Touareg, Touran κ.α. Έτσι, η ανανέωση για το Passat μοιάζει σαν φυσικό επακόλουθο και το ριζικά ανανεωμένο δημοφιλές οικογενειακό της VW πραγματοποίησε πριν από μερικές εβδομάδες την παρθενική του επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Εξοπλιστικά θα υπάρξουν οι κλασικές εκδόσεις Trendline, Comfortline και Highline και από τα νέα συστήματα ξεχωρίζει το Dynamic Light Assist που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Touareg που με την βοήθεια μιας κάμερας η φωτεινή δέσμη της μεγάλης σκάλας ρυθμίζεται αυτόματα στην περίπτωση που από το αντίθετο ρεύμα έρχεται άλλο όχημα. Το σύστημα XDS τοποθετείται επίσης για πρώτη φορά στο Passat και ελέγχει ηλεκτρονικά το εμπρός διαφορικό για την μέγιστη καλύτερη κατανομή της ροπής και την βέλτιστη πρόσφυση των τροχών.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πληθώρα εκδόσεων κινητήρων. Οι βενζινοκίνητες περιλαμβάνουν τις εκδόσεις 1.4 TSI (122 PS), 1.4 TSI (με διπλό «τούρμπο» και 160 PS), 1.8 TSI (160 PS), 2.0 TSI (211 PS) και 3.6 V6 4MOTION (τετρακίνητη με 300 PS). Οι «διπλοτούρμπινες» εκδόσεις 1.4 TSI EcoFuel με 150 PS και 1.4 TSI MultiFuel με 160 PS έχουν «πράσινο» ενδιαφέρον καθώς η πρώτη καταναλώνει φυσικό αέριο και η δεύτερη και βιοκαύσιμα για αυτό και προορίζεται για αγορές όπως η σουηδική και η νορβηγική. Την μετάδοση της ροπής αναλαμβάνουν μηχανική κιβώτια έξι σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματα 6άρια και 7άρια DSG. Την σειρά των κινητήρων ολοκληρώνουν οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 1.6 TDI (105 PS) και 2.0 TDI (140 ή 170 PS).
Το νέο Passat αναμένεται να φτάσει στην ελληνική αγορά τέλη του έτους (σε σεντάν και SW εκδόσεις) και θα βρεθεί αντιμέτωπο με το εξίσου φρεσκαρισμένο Mondeo αλλά και ακριβότερα μοντέλα όπως είναι το Volvo S60.
Εξοπλιστικά θα υπάρξουν οι κλασικές εκδόσεις Trendline, Comfortline και Highline και από τα νέα συστήματα ξεχωρίζει το Dynamic Light Assist που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Touareg που με την βοήθεια μιας κάμερας η φωτεινή δέσμη της μεγάλης σκάλας ρυθμίζεται αυτόματα στην περίπτωση που από το αντίθετο ρεύμα έρχεται άλλο όχημα. Το σύστημα XDS τοποθετείται επίσης για πρώτη φορά στο Passat και ελέγχει ηλεκτρονικά το εμπρός διαφορικό για την μέγιστη καλύτερη κατανομή της ροπής και την βέλτιστη πρόσφυση των τροχών.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πληθώρα εκδόσεων κινητήρων. Οι βενζινοκίνητες περιλαμβάνουν τις εκδόσεις 1.4 TSI (122 PS), 1.4 TSI (με διπλό «τούρμπο» και 160 PS), 1.8 TSI (160 PS), 2.0 TSI (211 PS) και 3.6 V6 4MOTION (τετρακίνητη με 300 PS). Οι «διπλοτούρμπινες» εκδόσεις 1.4 TSI EcoFuel με 150 PS και 1.4 TSI MultiFuel με 160 PS έχουν «πράσινο» ενδιαφέρον καθώς η πρώτη καταναλώνει φυσικό αέριο και η δεύτερη και βιοκαύσιμα για αυτό και προορίζεται για αγορές όπως η σουηδική και η νορβηγική. Την μετάδοση της ροπής αναλαμβάνουν μηχανική κιβώτια έξι σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματα 6άρια και 7άρια DSG. Την σειρά των κινητήρων ολοκληρώνουν οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 1.6 TDI (105 PS) και 2.0 TDI (140 ή 170 PS).
Το νέο Passat αναμένεται να φτάσει στην ελληνική αγορά τέλη του έτους (σε σεντάν και SW εκδόσεις) και θα βρεθεί αντιμέτωπο με το εξίσου φρεσκαρισμένο Mondeo αλλά και ακριβότερα μοντέλα όπως είναι το Volvo S60.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr